У 2020 році українці в перші дні Чорної п’ятниці купували на 40% більше
- Фото:
- All Retail
У перші дні глобального марафону знижок, відомого під назвою «Чорна п’ятниця», в національній мережі торговельних центрів «Епіцентр» продажі акційних товарів виросли майже на 40% у порівнянні з торішнім стартом цієї акції.
До топу найбільш популярних категорій товарів ввійшли засоби побутової хімії та особистої гігієни, автохімія й автокосметика, лакофарбова продукція, шпалери та покриття, кабельно-провідникова продукція та побутова техніка. На вподобання споживачів вплинули й погодні умови, зокрема, в понеділок активно купували омивачі скла для авто та універсальні серветки.
"На початку цього тижня на 50% збільшився попит на автошини та в 1,3 раза — на зимові омивачі для скла. Це сезонні товари, на які ми пропонуємо покупцям найкращі ціни і широкий асортимент. Майже на 40% виросли продажі моторних масел. Добре продаються акційні товари з категорії електроінструментів та засобів захисту. До речі, така група товарів як засоби індивідуального захисту — медичні маски та респіратори — вперше цього року була додана до акційних на Чорну п’ятницю. І ми бачимо, що ці товари користуються попитом у покупців«, — розповідає директор напряму «Автогрупа та електроінструменти» компанії «Епіцентр К» Ольга Ющенко.
Традиційно лідерські позиції на Чорну п’ятницю займає побутова техніка та споживча електроніка. В Центрах техніки «ЦЕ ТЕ» мережі «Епіцентр» асортимент сформований з врахуванням попиту та інтересу споживачів. Тому телевізори, велика та дрібна побутова техніка, ґаджети і цифрова техніка демонструють суттєве зростання.
У категорії великої побутової техніки покупці надали перевагу новим телевізорам, фронтальним пральним машинам, холодильникам з нижньою морозильною камерою та електричним конвекторам. У дрібній побутовій техніці найбільш популярними стали ручні блендери, кухонні ваги та праски.
Що стосується цифрової техніки, то початок Чорної п’ятниці стимулював зростання продаж ноутбуків в 3,5 рази та збільшення середньої вартості проданих смартфонів на 15% (завдяки виходу новинок від APPLE та SAMSUNG).
Зміни у поведінці споживачів виявились у прагненні більше купувати онлайн, тому Епіцентр запропонував своїм покупцям однакові акційні пропозиції у торговельних центрах та онлайн. У понеділок трафік інтернет-магазину epicentrk.ua виріс на третину. Додаткові переваги, які оцінили користувачі інтернет-магазину — відсутність черг та безкоштовний самовивіз з Центрів видачі замовлень.
Цього року вперше акція «Чорна п’ятниця» діє й на алкоголь, що стимулювало значний попит на цю категорію товарів.
Як зазначає заступник генерального директора, директор з роздрібної торгівлі компанії «Епіцентр» Володимир Гончаров, традиційно на Чорну п’ятницю клієнти купують подарунки до Нового року, побутову техніку, про яку давно мріяли та товари для ремонту, купівлю яких відкладали в очікуванні знижок.
Чорна п’ятниця в мережі ТЦ «Епіцентр» діятиме до 27 листопада. Придбавши товари в цей період на суму від 1500 грн одним чеком в ТЦ або ж на сайті epicentrk, кожен покупець може отримати не лише знижку на акційні товари, а й обрати скретч-карту з економією — 90% на наступну покупку з товарної категорії, що буде вказана у картці.