All Retail
Опубліковано

Сервіс швидкої курʼєрської доставки Glovo додав опцію самовивозу

Теги:
Glovo
сервіс доставки
Фото:
Дело

Сервіс курʼєрської доставки Glovo запустив нову опцію в додатку — самовивезення. Тепер користувачі можуть зробити запит на страви в додатку Glovo і самостійно забрати власні замовлення безпосередньо з закладів.

Для використання цієї опції, потрібно оновити додаток до останньої версії для App Store або Google Play.

Glovo — це сервіс доставки, який дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет або продукт в межах вашого міста. Компанія, заснована в Барселоні, сьогодні працює в понад 650 містах в 22 країнах світу.

В Україні сервіс Glovo почав роботу в жовтні 2018 і вже представлений в 28 містах.

Сервіс Glovo продовжує працювати над удосконаленням програми та розширювати можливості всіх учасників платформи — користувачів, партнерів і курʼєрів. Самовивіз — це знайома опція для більшості користувачів додатка Glovo, адже її пропонує майже кожен магазин, ресторан або оператор поштової доставки. Відтепер замовити страви на винос з улюблених закладів можна і в додатку Glovo. Сьогодні функція самовивозу активована для більш ніж 8% партнерів і працює в тестовому режимі, однак до кінця грудня вона буде доступна для 90% всіх партнерів з бабблів «Ресторани» і «Кава і десерти".

Щоб скористатися новою послугою, користувачеві потрібно обрати у меню бабблів «Ресторани» або «Кава і десерти» режим «на виніс». Далі додаток запропонує список доступних закладів для оформлення замовлення. Замовлення можна запланувати на конкретний час. Послуга є безкоштовною для користувачів – плата за доставку відсутня, отже, необхідно сплатити лише вартість замовлення.

«Запуск опції самовивозу є важливим з двох причин. По-перше, це ще один спосіб знизити кількість фізичних контактів між людьми задля безпеки у розпал епідемії. Завдяки зручному програмному забезпеченню, це повністю безконтактне рішення як для наших користувачів, так і для партнерів. По-друге, опція самовивозу є додатковою категорією доходів для наших партнерів – наразі ми прогнозуємо приріст замовлень на 2-5%. В актуальний час, коли цілком можливе введення більш жорстких обмежувальних заходів для закладів, ресторанна індустрія ще більше постраждає, а самовивіз, як і опція доставки, залишаться ще одним каналом продажів» — коментує Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Україні. 

Опція самовивозу дозволяє партнерам сервісу пропонувати додаткові продукти, що у свою чергу розширює можливості користувачів та дозволяє збільшити потік клієнтів закладу. У майбутньому сервіс Glovo планує розширити функціонал послуги та запропонувати користувачеві на вибір два окремі меню: для доставки та для самовивозу.

Опція вже доступна у 28 містах України, де сьогодні присутній сервіс Glovo. Після Італії та Іспанії, Україна стала третьою серед 22 країн присутності сервісу Glovo в світі, де запустили опцію самовивозу. Одночасно з українськими користувачами Glovo, нову опцію у додатку отримали мешканці Грузії, Кенії, Кот-д’Івуару та Польщі.

Основний функціонал додатку Glovo залишається незмінним. Користувачі можуть зробити замовлення з 5 основних бабблів – «Їжа», «Супермаркети», «Експрес-кур’єр», «Аптеки», «Що завгодно». У різних містах кількість бабблів змінюється залежно від умов співпраці сервісу Glovo та партнерів. Завантажити додаток Glovo можна на App Store та Google Play.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або