All Retail
Опубліковано

Вуглеводи і цукор втрачають популярність серед молоді, попит на корисні жири зростає

Теги:
цукор
FMCG
Фото:
agropolit.com

Більше третини споживачів у віці від 18 до 44 заявили, що більш відкриті до споживання жиру.

Про це свідчать дані пʼятирічного дослідження New Nutrition Business, інформують Baking Business,

Відзначається, що молоді споживачі все частіше прагнуть їсти більше корисних жирів, ніж літні. При цьому тільки 23% людей у віці від 55 до 64 років вважають, що нежирне — краще.

Підвищений попит на жири збігся з тим, що споживачі стали уникати вуглеводів і цукру. Вони все частіше повʼязують споживання цих харчових продуктів з неправильними звичками харчування і активно працюють над їх виведенням з раціону.

Згідно з дослідженням, близько 16% американців заявили, що швидше за все, до збільшення ваги призведе жир, а 48% — заявили, що вуглеводи і цукор.

Нові цифри істотно відрізняються від показників десятирічної давності, коли 70% американців намагалися знизити споживання жирів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або