"Епіцентр" планує збільшити частку ВТМ в два рази
- Фото:
- delo.ua
У планах найбільшого DIY-рітейлера України — збільшення частки власних брендів до 25%.
Про це в інтервʼю RAU розповіла топ-менеджер мережі Олена Соловйова.
"Зараз частка ВТМ в товарообігу компанії складає більше 13%. Нарощувати частку всередині торгової мережі з таким широким асортиментом і мульти-канальною торгівлею не так просто, завжди потрібно шукати альтернативні можливості для зростання і розвиватися з випереджаючими темпами.
У стратегічному плані розвитку власних проектів наш цільовий показник становить 25%. Зрозуміло, що для досягнення такого результату нам необхідно і далі рости в усіх напрямках і розширювати представленість ВТМ у всіх категоріях.
Нашим головним завданням залишається підвищення якості ВТМ і ексклюзивних брендів. Продовжуємо роботу по трансформації і діджіталізації внутрішніх процесів. Незабаром стане до ладу наш унікальний онлайн портал по ВТМ, який дасть можливість комунікувати 24/7 практично з кожним продавцем кожного торгового центру "- зазначила Соловйова.