All Retail
Опубліковано

"Епіцентр" планує збільшити частку ВТМ в два рази

Теги:
Епіцентр
DIY
Фото:
delo.ua

У планах найбільшого DIY-рітейлера України — збільшення частки власних брендів до 25%.

Про це в інтервʼю RAU  розповіла топ-менеджер мережі Олена Соловйова.

"Зараз частка ВТМ в товарообігу компанії складає більше 13%. Нарощувати частку всередині торгової мережі з таким широким асортиментом і мульти-канальною торгівлею не так просто, завжди потрібно шукати альтернативні можливості для зростання і розвиватися з випереджаючими темпами.

У стратегічному плані розвитку власних проектів наш цільовий показник становить 25%. Зрозуміло, що для досягнення такого результату нам необхідно і далі рости в усіх напрямках і розширювати представленість ВТМ у всіх категоріях.

Нашим головним завданням залишається підвищення якості ВТМ і ексклюзивних брендів. Продовжуємо роботу по трансформації і діджіталізації внутрішніх процесів. Незабаром стане до ладу наш унікальний онлайн портал по ВТМ, який дасть можливість комунікувати 24/7 практично з кожним продавцем кожного торгового центру "- зазначила Соловйова.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або