All Retail
Опубліковано

Як розвиваються «зелені» технології в роздрібній торгівлі України та інших країн — в свіжому випуску журналу All Retail

Теги:
журнал All Retail
Фото:
All Retail

На обкладинці 111-го номера журналу зображений приклад зразкового супермаркету в ключі екологічності.

До слова, в поточному випуску нашого щомісячника велику увагу ми приділили саме тематиці «зелених» технологій, що використовуються сьогодні в роздрібній торгівлі України та інших країн. Зокрема:

- ми поспілкувалися з директором Асоціації сонячної енергетики України Артемом Семенишиним і дізналися, наскільки наші торговці готові «використовувати» сонце, про вартість такого ресурсу, а також про розвиток СЕС;

- «не відходячи від каси» ми в подробицях розписали специфіку роботи екологічного супермаркету на прикладі нового «зеленого» «Сільпо» в Софіївській Борщагівці. У цьому All Retail допоміг генеральний директор компанії «Хладоюг Сервис» Микола Бурлака;

- ми в редакції — ще ті рітейл-сталкери. Крім усього, ми також відстежуємо діяльність іноземних торговців. Тому, в нашу еко-добірку потрапила також стаття про відкриття першого магазину польської мережі Żabka, повністю працюючого на екологічно чистій енергії.

Мы выпустили свежий выпуск журнала All Retail. На обложке 111-ного номера журнала изображен пример образцового супермаркета в ключе экологичности. К слову, в текущем выпуске нашего ежемесячника большое внимание мы уделили именно тематике "зеленых" технологий, используемых сегодня в розничной торговле Украины и других стран. В частности:- мы пообщались с директором Ассоциации солнечной энергетики Украины Артемом Семенишиным и узнали, насколько наши торговцы готовы «использовать» солнце, о стоимости такого ресурса, а также о развитии СЭС;- «не отходя от кассы» мы в подробностях расписали специфику роботы экологичного супермаркета на примере нового «зеленого» «Сільпо» в Софиевской Борщаговке. В этом All Retail помог генеральный директор компании «Хладоюг Сервис» Николай Бурлака;- мы в редакции - еще те ритейловские сталкеры. Кроме всего, мы также отслеживаем деятельность иностранных торговцев. Поэтому, в нашу эко-подборку попала также статья об открытии первого магазина польской сети Żabka, полностью работающего на экологически чистой энергии.А дальше в нашем журнале - все по классике:• В рубрике «Наш опрос» на этот раз эксперты поведали нам свое мнение по поводу влияния ритейл-брендинга и айдентики на потребительский настрой и на частоту посещения магазина;• Исследование компании Euromonitor International - о динамике роста в Украине рынка продуктов со здоровым позиционированием;• В рубрике «Технологии» Вас ожидает разбор новой программы лояльности торговой сети «Сім23». Как работает и что собой представляет новое приложение ToSim?Ну, и как всегда – это далеко не все, еще больше материалов читайте в свежем журнале All Retail.

Posted by AllRetail.ua on Monday, November 30, 2020

А далі в нашому журналі — все по класиці:

• У рубриці «Наш опрос» цього разу експерти розповіли нам свою думку з приводу впливу рітейл-брендингу та айдентики на споживчий настрій і на частоту відвідування магазину;

• Дослідження компанії Euromonitor International — про динаміку зростання в Україні ринку продуктів зі здоровим позиціонуванням;

• У рубриці «Технології» Вас чекає розбір нової програми лояльності торгової мережі «Сім23». Як працює і що собою являє новий додаток ToSim?

Ну, і як завжди — це далеко не все, ще більше матеріалів читайте в свіжому журналі All Retail.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або