Режисерка Олена Коляденко та «Сільпо» запускають поп-ап вистави
- Фото:
- All Retail
В Україні запускають новий формат театральних постановок — поп-ап вистави «Сільпосіпаки».
Їхнє дійство відбувається не на сцені, а в несподіваному для глядача місці — залі супермаркету. Головною режисеркою незвичних постановок стала Олена Коляденко.
«Важко сказати, яким чином цей рік виснажив нас більше: фінансово чи емоційно. Тому ми чекаємо на свята, прагнучи зарядитися радісним і світлим настроєм, — ділиться режисерка-постановниця Олена Коляденко. — Ми вирішили створити справжнє шоу просто в супермаркеті, аби його глядачем зміг стати кожен. Спектаклі у подібному форматі популярні в Нью-Йорку, Лондоні, але для України це щось дійсно нове. До речі, міжнародним досвідом ділиться частина наших акторів, які співпрацювали з Cirque du Soleil».
У гастролях, що почнуться з вистав у найбільших містах України, візьмуть участь професійні артисти. Організатори впевнені, що виступи стануть не лише сюрпризом для гостей супермаркетів, а й підтримають акторів, у яких під час карантину стало набагато менше роботи.
«Для артиста будь-що може стати сценою: як театр, так і зал супермаркету. На карантині акторська спільнота зрозуміла цінність кожного виступу, який перетворюється на справжнє свято, — відзначає учасник трупи «Сільпосіпаки» Сергій Кобликов. — Ми поєднаємо радість акторів і глядачів, що вже відчувають новорічний настрій».
Спектаклі відбуватимуться просто в залі супермаркету — актори зустрічатимуть гостей у винному, фруктовому, кондитерському та інших відділах магазинів. Певних дат і локацій вистави не мають, відомо лише, що проходитимуть вони напередодні та під час новорічних свят.
«Щоб відчути святковий настрій, наші гості експериментують: з новими смаками ексклюзивних продуктів, незвичними рецептами і форматами шопінгу. Лише уявіть — ви заходите до супермаркету по продукти і стаєте частиною театрального дійства. Це абсолютно новий підхід як для артистів, так і для гостей супермаркетів. Ми хочемо, щоб замість звичних слів «ми це бачили» вони сказали «це сталося з нами», — підкреслює директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.