All Retail
Опубліковано

Zakaz.ua розповів про найпопулярніші продукти осені 2020

Теги:
Zakaz.ua
Фото:
All Retail

Сервіс доставки продуктів Zakaz.ua поділився інфографікою про найпопулярніші продукти, які замовляли українці восени під час адаптивного карантину.

Під час осіннього онлайн-шопінгу найчастіше в кошику можна було побачити хлібобулочні вироби, цукор, яйця і зелень (цибуля, петрушка, кріп). Так, 37,6% замовлень містили яйця, 34,7% — хліб, 15,2% — цукор-пісок. При цьому однією з найпопулярніших позицій був авокадо, який вибрали 9,8% користувачів. Схоже, цей фрукт щільно увійшов в раціон жителів всіх 15-ти міст України, де працює сервіс. Цікаво й те, що в 2019 році в цей же період найбільш популярними були товари непродовольчої групи: паперові рушники, косметичні серветки, вологі серветки для дітей, туалетний папір. Покупки доповнювалися все тим же цукром, борошном і яйцями.

З молочних продуктів у вересні-листопаді цього року українці найчастіше замовляли молоко — воно було присутнє в 47% замовлень. Трохи рідше в кошик потрапляли сметана (29,2%), твердий сир (28,7%), сир (21%), йогурти (18,5%) і вершкове масло (17,1%). При цьому найбільше молока пʼють у Львові, Харкові та Запоріжжі, а найменше в Києві, Одесі та Житомирі.

Серед вагових товарів цієї осені лідирують фрукти і овочі. Як і в 2019-му, найбільшим попитом користувалися огірки (25,6%), томати (24,9%), банани (23,2%) і лимони (13,5%). Топ-10 замикали баклажани, картопля, ріпчаста цибуля, морква і солодкий перець.

Якщо говорити про мʼясо, то тут переваги у жителів різних міст розділилися: так, в Харкові, Одесі та Дніпрі найчастіше брали куряче філе, всього курку замовляли в 20,1% випадках. Ще в 18,3% кошиків складали свинину і в 6,6% — філе індички.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або