All Retail
Опубліковано

Eldorado підводить підсумки успішної Чорної Пʼятниці 2020 року

Чорна пʼятниця 2020 року виявилася найбільш успішною в історії Eldorado. Помітно підвищилися результати продажів, зріс середній чек і товарообіг, при цьому поліпшенню результатів не завадив навіть повсюдний карантин на тлі пандемії.

Підсумки акції прокоментував директор роздрібної торгівлі мережі Eldorado Михайло Козлов: "Локдаун став ще одним випробуванням в житті Eldorado. Перед роздробом і компанією в цілому стояло максимально чітке завдання — виконати план по товарообігу, який був визначений у річному бюджеті. Близько ста співробітників центрального офісу вийшли на допомогу роздрібним магазинам, хоча консультувати клієнтів по пріоритетами товарів потрібно було в масках, а заради можливості приділити увагу кожному клієнту."

Оскільки восени був введений режим вихідного дня, команда Eldorado очікувала активізації покупців на вихідних — і не прогадала. За підсумками акції трафік інтернет-магазину виріс на 65 відсотків, а товарообіг збільшився на 70 відсотків в порівнянні з показниками минулого року. При цьому просування промо-сторінки з деталями акцій в Чорну Пʼятницю стимулювало 7-кратне зростання трафіку в порівнянні з попереднім тижнем.

Також на підтримку онлайн продажів запустили акцію на доставку за 1 грн. до відділення Нової Пошти, а в деяких випадках прямо до дверей. Число доставок на акційному тижні склало більше 20 000 одиниць. Найбільш активно електроніку замовляли в Києві, Харкові, Одесі, Львові, Дніпрі, Запоріжжі, Маріуполі та Полтаві.

Ключовими доказами успіху акції стало зростання трафіку в традиційному роздробі в 1.5 рази і збільшення середнього чека на 70 відсотків Якщо порівнювати підсумки з результатами Чорної Пʼятниці 2019 року, чек «поважчав» на 25 відсотків.

Так само, як і в минулому році, в тиждень чорної пʼятниці спостерігалося різке підвищення попиту на телевізори в 7 разів, кавоварки та грилі виросли в 6 разів, кухонні комбайни та саундбари в 5 разів, ігрові консолі, фени та порохотяги в 4 рази, а смартфони в 3 рази.

Цікаво зауважити, на відміну від минулого року, в цьому спостерігалося зростання на ноутбуки, холодильники і вбудовану побутову техніку в 5-6 разів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або