All Retail
Опубліковано

Lidl тестує нову концепцію магазину в Бельгії

Теги:
Lidl
AR ексклюзив
Фото:
Wiadomosci Handlowe

У Бельгії дискаунтер Lidl відкрив магазин з більш теплим декором та абсолютно новим дизайном. Покупці можуть відкрити кілька надихаючих «світів їжі». Це тестовий проект.

У оновленому магазині в місті Локерен Lidl змінює традиційний торговий маршрут. Супермаркет розділений на різні "світи харчування", з метою надихнути покупця. «Ми помічаємо, що клієнти останніми роками поспішали, і їм не завжди хочеться витрачати багато часу на необхідні продовольчі товари. Проте вони люблять вживати свіжу та здорову їжу. За допомогою цієї нової концепції тесту ми хочемо забезпечити покупки ефективні, але приємні та, насамперед, такі, які надихають наших клієнтів », - говорить речник компанії Ізабель Колбрандт.

Після входу покупці потрапляють у «світ обіду», де швидко можуть знайти все необхідне для свіжої вечері чи обіду. У відділі Lidl об’єднує овочі та фрукти, свіже м’ясо, птицю та овочі та веганські продукти. Куточок з рецептами від «Кухні Lidl» приносить натхнення. В іншому куточку покупці знайдуть свіжий апельсиновий прес та холодильник із простими та швидкими салатами, надсвіжими стравами та смузі. Велика свіжа пекарня та здоровий горіховий куточок — це світ сніданку. Усі заморожені продукти та непродовольчі товари знаходяться в задній частині магазину біля кас — включаючи шість лічильників для самостійного сканування для швидкої оплати обмеженої кількості товарів.

Оздоблення магазину також нове. Макет магазину та концепція повністю відповідають стратегії зменшення харчових відходів на 50% та пластикових відходів на 20% до 2025 року, зазначає рітейлер. «На даний момент не планується подальше поширення концепції на інші магазини. Ми хочемо спершу протестувати її та виміряти досвід споживачів та співробітників», — каже Ізабель Колбрандт.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або