Названий середній чек і топ-5 категорій продажів в "Чорну пʼятницю"
- Фото:
- ixbt.com
20,9% підприємців зізналися в тому, що попередньо збільшували ціни на товари, щоб потім організувати знижки на Black Friday.
Про це повідомляє AIN.UA з посиланням на опитування платформи HUBBER.
Згідно з опитуванням, більшість ecommerce-підприємців (36.1%) організували знижки від 10 до 20%. І 4,3% зовсім не брали участь у розпродажі.
Середній чек на «Чорну Пʼятницю» у мультитоварних магазинів вийшов 628 грн, якщо брати нішеві магазини — чек був вище.
Топ-5 категорій в цілому виглядають так:
- засоби індивідуального захисту і медичні прилади,
- одяг та взуття,
- косметика і парфюмерія,
- побутова техніка,
- електроніка.
У дослідженні взяли участь 182 власника бізнесу (100 постачальників і 82 магазина).