All Retail
Опубліковано

Сергій Кисляков призначений директором з маркетингу і розвитку бізнесу Digma Business Group

Теги:
Digma

Група компаній Digma Business Group повідомляє про призначення Сергія Кислякова членом ради директорів з маркетингу та розвитку бізнесу. На цій посаді він відповідатиме за всі плани з розвитку групи, включаючи реалізацію маркетингових стратегій, ребрендинг деяких напрямків, посилення взаємодії з покупцями та клієнтами.

Digma Business Group - група компаній, що включає в себе виробниче підприємство GreenStep, що входить в ТОП-3 виробників синтепону в Україні, мережа тютюнових кіосків і продуктових павільйонів "АТТИКА", молочний завод "Фабрику Сиру", мережа продуктових супермаркетів Digma, продуктову мережу Buffet. У групі компаній працює 2500 співробітників.

Призначення Сергія Кислякова є частиною зміни структури групи компаній і фокусу на нових цілях. Він стає ключовим членом команди і його основним завданням буде реалізація довгострокової бізнес-стратегії компанії.

Сергій Кисляков — фахівець з маркетингу з 20-річним стажем у ритейлі, продуктовому (торгова марка «Ніжин») і алкогольному бізнесі (управління торговою маркою «Хлібний Дар»), успішно зарекомендував себе також і в медійному (Перехід Медіа / Атлантик Груп, Гала Радіо) і рекламному бізнесі (Scholz & Friends). Він 7 років займав посаду директора з маркетингу в компанії КОСМО, де керував стратегічним та операційним маркетингом мережі та успішно реалізовував стратегію розвитку бренду. Також, він керував маркетингом і відповідав за злиття та поглинання на українському ринку в німецькій компанії Stroeer. Останнім часом, Сергій Кисляков був сфокусований на діджитал (Tabletki.ua) і на міжнародних проєктах.

Його навички та досвід зміцнять позиції Digma Business Group на українських ринках роздрібної торгівлі, переробки вторсировини та виробництва молочної продукції.

"Я радий зайняти провідну позицію зі стратегічного планування та реалізації стратегії розвитку групи компаній. Упевнений, що моя експертиза і досвід дозволять поліпшити та розширити наші пропозиції послуг на ринку, а також сфокусуватися на задоволенні клієнтів, посилюючи бізнеси, що існують та створюючи нові формати і успішні бізнес-моделі "- коментує своє призначення Сергій Кисляков.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або