All Retail
Опубліковано

Fozzy Group відкриває мережу міні-маркетів Foody

Теги:
FMCG
Fozzy Group
Фото:
wikipedia

Один з найбільших рітейлерів України відкрив пʼять міні-маркетів Foody в Києві.

Група компаній Fozzy Group розвиває нову мережу міні-маркетів Foody. Про це НВ Бізнес розповіли три джерела — директори компаній — постачальників продуктів харчування. Мережа вже відкрила пʼять магазинів в районі станцій метро Лівобережна, Теремки, Васильківська, Славутич, а також в Броварах. Магазини відкриваються в новому для групи форматі — міні-маркетів, площа яких становить 50-100 кв. м. Це один з найцікавіших напрямків для розвитку роздробу.

За розрахунками опитаних НВ експертів, інвестиції у відкриття однієї такої торговельної точки можуть становити $ 100 000 — 150 000.

З запуском нового формату Fozzy Group заходить в дуже конкурентну нішу. У форматі «міні-маркет/магазин біля дому» вже працює ряд операторів, в тому числі з сотнями магазинів. У Києві найбільш відомі мережі КОЛО (понад 200 торгових точок), Лоток (понад 100), а в регіонах присутні бренди Наш Край і SPAR Express (більш 250-ти магазинів), Рукавичка (приблизно 170 точок), Файно маркет (близько 100 обʼєктів ), 7/23, Делві, Копійка та інші.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або