All Retail
Опубліковано

Оновлені магазини Фокстрот відкрито в Ужгороді та Маріуполі

2020-й рік омніканальний ритейлер завершує святковими відкриттями ще двох магазинів формату «хаб»: у Маріуполі на пр. Миру, 149 (ТЦ Амстор) та Ужгороді на вул. Перемоги, 28.

Українська мережа магазинів електроніки та побутової техніки. Налічує 162 супермаркети в 90 містах України торговельною площею 153 тис. кв. м.

Минуло півтора року, як мережа презентувала «пілотний» магазин нового формату у Броварах. За цей час відкрито 37 магазинів у стилі «білого хабу», з них 4 — абсолютно нові торгові точки: у Києві (ТРЦ Retroville), у м.Вишневе (ТРЦ Cherry Mall), у Луцьку (ТЦ «Імідж») та Червонограді на Львівщині.

"Головною зміною у перезавантаженні роздрібної мережі є не тільки оновлення в проектуванні, дизайні та оформленні торгового простору, а й у новій концепції наповнення асортименту. Виходячи із одного із п’яти затверджених форматів магазинів, визначено чітку матрицю найбільш затребуваних товарів, — розповів Олексій Зозуля, CEO мережі Фокстрот. — Тож акцент робиться на збільшенні представленості тих категорій, які наразі є трендовими: смартфонів, кавових машин, роботів та стікових пилососів, парових систем, електрогрилів та іншої сучасної техніки«.

Крім цього, наявність омніполиці в кожному магазині відкриває доступ до віртуального асортименту. Завдяки цьому покупець може самостійно чи за допомогою продавця-консультанта обрати не представлений в офлайн товар в інтернет-магазині foxtrot.ua.

Пересвідчитися в цьому можуть покупці оновленого Фокстрот на вул. Перемоги, 28 в Ужгороді (торгова площа — понад 1000 м кв.), де на двох поверхах представлено найширший у місті вибір електронних гаджетів: великої та дрібної побутової техніки, смартфонів, аудіо-відео, аксесуарів тощо, а також електротранспорт. Оформлені бренд-зони від Samsung, HyperX, Razer, кавомашин PHILIPS, DeLonghi, парових систем Braun, пилососів ROWENTA.

На свій реформат дочекався й магазин Фокстрот на пр. Миру, 149 у Маріуполі (площа — 900 м кв.), який вперше було відкрито понад 15 років. Це вже другий магазин формату «хаб» у Приазов’ї — у листопаді відбулося відкриття такого магазину на пр. Металургів, 100. Тут значно розширено асортимент товарів, серед яких — потужні й ультрамодні гаджети для роботи і повсякденного життя від популярних брендів, неймовірної якості зображення телевізори, техніка й посуд для втілення кулінарних ідей, сучасні домашні «помічники» тощо. Тобто ті категорії, які ростуть, отримують підвищену представленість у нових магазинах мережі Фокстрот.

"Така концепція виправдовує свою ефективність: це ми бачимо за результатами опитувань клієнтів, які проводимо регулярно, і, звісно, зі статистики. За цей рік приріст частоти покупки зріс на 7%, повторних покупок — на 10%. При цьому, показник утримання збільшився на 16%, а кількість лояльних покупців зросла з 9,5 до 10,6 млн. Це вкотре доводить, що наші зміни сприймаються споживачами позитивно, конвертуючись в їхню лояльність та покупки", — зазначив Олексій Зозуля.

Нагадаємо, нещодавно мережа Фокстрот презентувала оновлений флагманський магазин на пр.С.Бандери, 21 в Києві та розпочала масштабне впровадження програмної каси та електронного чека за допомогою рішення компанії Checkbox (пРРО) у всіх роздрібних магазинах і в інтернет-магазині foxtrot.ua.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або