All Retail
Опубліковано

Українська агенція отримала нагороду за проєкт для бренду «Моршинська»

Теги:
Моршинська
Фото:
morshynska.ua

ISD Group нагородив міжнародний креативний фестиваль Epica

Технологічна креативна агенція ISD Group отримала нагороду за проєкт «Голос води» для бренду «Моршинська». Українська компанія отримала бронзу на міжнародному фестивалі Epica Awards у категорії Branded Content — Music Video.

У межах проєкту зобразили звучання води Карпат як носія українського культурного коду. Для цього створили 6 унікальних музичних інструментів, на яких може грати вода без втручання людини, та запросили українських музикантів: ONUKA, Dakha Brakha та Katya Chilly. Зйомки відбувалися в Карпатах.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або