All Retail
Опубліковано

Частка власних торгових марок в мережі АТБ досягла 26%, — Борис Марков

Теги:
ВТМ
АТБ-Маркет
FMCG
Фото:
RAU

Генеральний директор і голова ради директорів корпорації АТБ Борис Марков розповів про розвиток власних брендів найбільшого українського рітейлера.

«Частка продукції власних торгових марок сьогодні становить 26% від асортименту. Корпорація володіє чотирма власними торговими марками, причому охоплені всі цінові категорії продукції.

Преміальний сегмент представлений ТМ De Luxe Foods & Goods Selected, середній плюс — Спецзаказ АТБ, середній — ТМ Своя лінія, найбільш економний — ТМ Розумний вибір.

Кожна із зазначених марок лідирує в своєму сегменті ринку, відрізняється високою технологічністю виробництва, європейськими вимогами до якості, безпеки та органолептики. Нітрохи не поступаючись за якістю продукції інших брендів, ці товари обходяться клієнтові значно дешевше. В їх вартість не включені надбавки посередників, витрати на рекламу, промо та інше» - зазначив Марков.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або