Експерти — про вплив брендингу та айдентики на процес відвідуваності магазинів
- Фото:
- http://www.stream-advertising.com/
На цей раз журнал All Retail поставив гравцям роздрібного ринку України питання про роль брендингу для магазинів
- Як Ви вважаєте, який вплив несе ритейл-брендинг і айдентіка на споживчий настрій, на частоту відвідування магазину? Якими метриками це визначається у Вашій компанії?
Наталія Ставраті, маркетинг-директор мережі магазинів «Фокстрот»:
«Ритейл-брендинг і айдентіка замикають загальну платформу комунікації бренду зі споживачем. Це не просто кольори в інтерʼєрі. Це спосіб спілкування і донесення позиціонування компанії кінцевого покупця. На практиці — айдентіка і оформлення повинні відображати маркетингову стратегію, тоді вони працюють один на одного, в комплексі і в загальній синергії дають необхідний результат.