All Retail
Опубліковано

Amazon Fresh — найчастіше використовуваний інструмент доставки їжі під час пандемії в США

Згідно із даними Stock Apps, Amazon Fresh був найпопулярнішим постачальником продуктів харчування в США під час карантину в цьому році. 29% респондентів вказали, що купують там регулярно.

У свою чергу 40% респондентів заявили, що під час карантину в цьому році вони купували в Amazon Fresh більше, ніж зазвичай. На другому місці — місцеві незалежні ресторани, на третьому — місцеві продуктові магазини — пише WH.pl

Дослідження також показало, що ставлення споживачів може змінитися в довгостроковій перспективі — 37% респондентів заявили, що планують частіше використовувати Amazon Fresh після пандемії, а 40% — що буде використовувати таку ж кількість доставок із цієї платформи, як і під час локдауну.

Цікаво, що, згідно з тим же дослідженням, 53% споживачів вказали, що з початку пандемії вони рідше відвідували магазини біля дому. 31% опитаних вказали, що рідше роблять покупки в продуктових магазинах. Причини різні. Близько 40% заявили, що намагаються консолідувати покупки і робить менше «поїздок» в магазини, а 38% підкреслили, що їм не потрібні деякі продукти і немає необхідності ходити за ними в магазини. Зниження відвідувань також повʼязано з меншою кількістю поїздок і побоюваннями із приводу своєї безпеки.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або