Скільки витрачають та що дарують українці на зимові свята — дослідження Kantar
- Фото:
- ixbt.com
Українці схильні купувати подарунки заздалегідь та за акційними пропозиціями.
Респонденти купують подарунки до Нового року заздалегідь: 31% – частково, 27% – повністю. Ті, хто купують усі подарунки заздалегідь, роблять це за місяць або тиждень до свят (60% та 30% відповідно). У порівнянні з минулим роком зросла частка тих, хто купують усі подарунки в останній момент (10% проти 6%).
Про це свідчать дані Kantar online TRACK. Дата польових робіт 13-27 листопада 2020.
Цьогорічні плани щодо грошових витрат на подарунки суттєво не відрізняються від торішніх витрат.
Минулого року близько половини опитаних (47%) витратили на купівлю подарунків до Нового року та Різдва менше ніж 2000 грн (25% витратили менше ніж 1000 грн, 22% – від 1000 до 1999 грн).
Цього року близько половини (46%) мають намір витратити на подарунки до 2000 грн. (24% – до 1000 грн, 22% – від 1000 до 2000 грн).
Українці схильні робити покупки до Нового року по акціях. Їжу по акціях купують 55% опитаних, подарунки – 48%.
Половина українців планують дарувати на зимові свята смаколики (52%). Вони залишаються найпопулярнішим подарунком – минулого року смаколики дарували 63% опитаних. В ТОП 5 подарунків увійшли також іграшки та дитячі речі (33%), косметика (31%), одяг (26%) та предмети декору і сувеніри (23%).
Жінки частіше за вибірку в цілому планують дарувати смаколики та косметику (59% та 37% відповідно), чоловіки – гаджети та техніку (26%). Смаколикам частіше надають перевагу на Заході (61%). Кияни мають ширші плани щодо подарунків – зокрема, частіше планують дарувати косметику (44%), гаджети та техніку (26%), алкоголь (26%), чай і каву (24%), готові подарункові набори (20%), книги (19%) та сертифікати на послуги (10%). Останній варіант частіше обирають також мешканці великих міст (8%). Іграшки та дитячі речі більш актуальні для респондентів віком 30-40 років (44%).
Опитування репрезентує міське населення України, яке користується Інтернетом у віці 18-55 років за статтю, віком, типом населеного пункту, регіону (проникнення інтернету в цій групі – 84%). Обсяг вибірки 1000 респондентів. Квотна вибірка. Квоти за статтю, віком, регіоном, розміром населеного пункту.
Дата польових робіт: 13-27 листопада 2020.
Дослідження проведене за ініціативи та фінансування Kantar Україна.