All Retail
Опубліковано

WhyNot? Enot запустило аккаунт бренду Borjomi в TikTok

Теги:
Borjomi

Інфлюенсер-маркетинг агентство WhyNot? Enot працювало над запуском і створенням контенту для TikTok-аккаунта Borjomi.

Рішення про запуск неспроста було прийнято якраз напередодні свят. Переддень Нового року для бренду Borjomi особливий час — в минулому році в грудні компанія проводила масштабний Borjomi парад в офлайні, а в цьому році з урахуванням нової реальності і карантинних норм, бренд адаптував проект і запустив Новорічний онлайн «Парад бажань». В рамках якого бренд запрошує українців розповісти про заповітні мрії своїх близьких і візьметься втілити їх в життя. За всім цим можна спостерігати в соціальних мережах.

Нові умови стали стимулом розвивати й інші канали звʼязку, зокрема, запустити аккаунт бренду Borjomi в TikTok. Всього заплановано близько 20 інтеграцій з топовими блогерами.

«ТikTok — соціальна мережа, яка на даний момент є одним з головних" постачальників "вірусного контенту. Коли ми з агентством взялися за проект, ми одноголосно вирішили, що будемо не тільки адаптувати тренди, але і задавати їх. Так народилися креативні ідеї для аккаунта Borjomi. В першу чергу, ми працювали над якістю і подачею, оскільки з тонни контенту потрібно вміти виділятися. Слідувати трендам і відчувати їх — круто, але ще крутіше — бути справжнім трендсеттером, яким і є бренд Borjomi. За нашими сміливими прогнозами ми плануємо зібрати за 6 місяців 100 тис. органічних передплатників і до 500 тис. лайків», — коментує CEO інфлюенсер-маркетинг агентства WhyNot? Enot Женя Таллер.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або