All Retail
Опубліковано

МакДональдз у 2020 році: нові ресторани, збереження команди та покращення клієнтського досвіду

Теги:
McDonald's
Фото:
All Retail

Компанія є одним із найбільших іноземних інвесторів в українську економіку та постійно розширює свою присутність в Україні. Протягом 2020 року мережа відкрила 5 нових закладів у регіонах та містах-сателітах Києва.

Мережа МакДональдз продовжує динамічно зростати й покращувати досвід клієнтів у своїх ресторанах. Станом на грудень 2020 року, мережа налічує 97 закладів у 20 містах, з них 70 — ресторани нового формату. Протягом року компанія відкрила 5 нових закладів у регіонах та містах-сателітах столиці, серед яких ресторани в Одесі, Дніпрі, Харкові та Бучі. Також було модернізовано 25 ресторанів мережі за принципом «досвіду майбутнього».

Цього року МакДональдз зосередився на покращенні клієнтського досвіду та створенні приємних моментів задоволення смаком легко для кожного. У ресторанах нового формату клієнти можуть самостійно замовляти страви через термінали самообслуговування, отримувати замовлення за столиком для більшої зручності, скористатися послугами експертів з гостинності. У ресторанах мережі впроваджений новий принцип роботи кухні — «приготовано для тебе», згідно з яким клієнти можуть під час замовлення додавати або прибирати інгредієнти зі страв на свій смак.

Всупереч кризі МакДональдз створює та зберігає робочі місця. З початку дії карантинних обмежень, компанія не звільнила і не скоротила жодного працівника через карантин та виплатила понад 50 млн грн за простій і відпустки. В пріоритеті — збереження команди, яка є однією з найбільших цінностей компанії.

Мережа МакДональдз зробила помітний внесок у розвиток місцевих громад. Компанія одна з перших на ринку ресторанного обслуговування запустила програму з сортування пакування у закладах. МакДональдз активно залучається й до підтримки благодійних ініціатив «Фундації Дім Рональда МакДональда в Україні». У 2020 під час благодійної акції «Долонька щастя» було зібрано рекордну суму коштів за всі роки проведення кампанії — 9,6 млн грн.

Зважаючи на карантинні обмеження, спричинені стрімким поширенням COVID-19, мережа значно посилила стандарти безпеки й гігієни. Усі працівники ресторанів обов’язково проходять температурний скринінг, використовують одноразові захисні маски та рукавички, регулярно дезінфікують руки антисептиками, а поверхні в зоні виробництва та обслуговування протирають мінімум щогодини. З метою дотримання карантинних вимог кількість відвідувачів у закладах мережі не може перевищувати половину посадкових місць. Також МакДональдз активно розвиває сервіси швидкого і безпечного обслуговування клієнтів McDelivery (служба доставки), McExpress (вікно швидкого обслуговування).

Мережа МакДональдз зробила помітний внесок у розвиток місцевих громад. Компанія одна з перших на ринку ресторанного обслуговування запустила програму з сортування пакування у закладах. МакДональдз активно залучається й до підтримки благодійних ініціатив «Фундації Дім Рональда МакДональда в Україні». У 2020 під час благодійної акції «Долонька щастя» було зібрано рекордну суму коштів за всі роки проведення кампанії — 9,6 млн грн.

Зважаючи на карантинні обмеження, спричинені стрімким поширенням COVID-19, мережа значно посилила стандарти безпеки й гігієни. Усі працівники ресторанів обов’язково проходять температурний скринінг, використовують одноразові захисні маски та рукавички, регулярно дезінфікують руки антисептиками, а поверхні в зоні виробництва та обслуговування протирають мінімум щогодини. З метою дотримання карантинних вимог кількість відвідувачів у закладах мережі не може перевищувати половину посадкових місць. Також МакДональдз активно розвиває сервіси швидкого і безпечного обслуговування клієнтів McDelivery (служба доставки), McExpress (вікно швидкого обслуговування).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або