All Retail
Опубліковано

В 2021 році Ашан покриє фермерськими продуктами всю мережу магазинів

Теги:
Ашан
FMCG
Фото:
interfax.com.ua

Фермерські продукти сьогодні продаються в 14-ти магазинах «Ашан-Україна», а це більш ніж 50% від усієї кількості торгових майданчиків мережі.

Цього року торгова мережа планує покрити фермерськими продуктами абсолютно всі торгові точки і завести цю категорію продукції також в онлайн-продажі.

Про це повідомила керівник відділу закупівель свіжих продуктів «Ашан-Україна» Ольга Матова під час воркшопу «Кава з байером», організованого Програмою USAID з аграрного та сільського розвитку — АГРО.

«Наша стратегія побудована на таких складових як локальний, здоровий і натуральний продукт, і якраз проект «Фермерські продукти» вписується в ці цілі", — зазначає Ольга Матова.

За її словами, покриття мережі фермерськими товарами в основному повʼязане з пошуком фермерів. Зараз немає таких товарів в супермаркетах Запоріжжя та Кривого Рогу.

«Ми не можемо покрити потребу, оскільки не можемо знайти в цих регіонах фермерські продукти. Тобто зараз перш за все відкриті запити в тих регіонах, де у нас немає проектів «Фермерські продукти», — розповідає Ольга Матова.

Вона зазначила, що логістична система «Ашан-Україна» вибудувана таким чином, що локальних постачальників шукають тільки в тому випадку, коли це продукція ультрафреш або дуже регіональна. Наприклад, натуральні молочні продукти, які мають короткий термін зберігання — 3-4 дня.

"При цьому регіональний виробник крафтової продукції, який не має наміру покрити нею всю національну мережу, має можливість працювати виключно на локальному рівні. Ми надаємо можливість виробникам працювати з одним магазином", — зазначає Ольга Матова.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або