Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів в партнерстві зі Starbucks
- Фото:
- delo.ua
Компанія Nestlé, один з найбільших світових виробників продуктів харчування, анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів в партнерстві з брендом Starbucks.
«В рамках партнерства двох компаній на український ринок випущена лінійка кави для приготування вдома», — йдеться в прес-анонсі компанії в середу.
Згідно з ним, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks і свої плани з розвитку напрямку кави в Україні в цілому.
В даний час кава під брендом Starbucks вже присутня в Україні як на найбільших маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, так і в великих роздрібних мережах, таких як «Сільпо» або Metro, і відноситься до верхнього сегменту з ціною близько 100 грн за 100 г .