All Retail
Опубліковано

Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів в партнерстві зі Starbucks

Теги:
Nestle
Starbucks
Фото:
delo.ua

Компанія Nestlé, один з найбільших світових виробників продуктів харчування, анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів в партнерстві з брендом Starbucks.

«В рамках партнерства двох компаній на український ринок випущена лінійка кави для приготування вдома», — йдеться в прес-анонсі компанії в середу.

Згідно з ним, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks і свої плани з розвитку напрямку кави в Україні в цілому.

В даний час кава під брендом Starbucks вже присутня в Україні як на найбільших маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, так і в великих роздрібних мережах, таких як «Сільпо» або Metro, і відноситься до верхнього сегменту з ціною близько 100 грн за 100 г .

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або