All Retail
Опубліковано

Лінія магазинів EVA: короткі підсумки 2020 «карантинного» року

Теги:
EVA
дрогері

Пандемія коронавірусу, карантин та локдаун не зупинили розвиток Лінії магазинів EVA, а зробили компанію більш гнучкою і ефективною та дозволили закінчити 2020-ий рік лідером та найбільшим гравцем на ринку drogerie.

Інвестиції

Незважаючи на карантин і кризу, Лінія магазинів EVA продовжувала інвестувати в усі стратегічно важливі для компанії напрямки, у розширення мережі, в онлайн, в IT, у логістику.

У 2020 році компанія інвестувала у відкриття нових магазинів більше 110 млн грн, інвестиції в розширення і автоматизацію логістичних центрів склали 105 млн грн. Зокрема, склад інтернет-магазину в Броварах тепер буде забезпечувати відправку 20 тисяч замовлень на добу. Другий склад для обробки замовлень інтернет-магазину відкрили у розподільчому центрі у Львові, придбано земельну ділянку 66 га в м. Одеса під будівництво складу класу А.

У сфері ІТ успішно впроваджено нову CRM від SAP, а також завершено тендер на вибір єдиної ERP, який компанія проводила спільно з Ernst&Young LLC. Переможцем було визначено SAP і у найближчі два роки компанія буде впроваджувати нову платформу.

Загальний обсяг інвестицій Лінії магазинів EVA у 2020 році становив 400 млн грн.

Розширення мережі

Відкрили 88 нових магазинів у 24 областях України. Серед них у Чернігові відкрили другий магазин нового формату EVA beauty lab. Перший було відкрито наприкінці минулого року у Дніпрі. Зараз мережа нараховує 1054 магазини. За рахунок розширення мережі сумарно зросли і продажі і перевищили минулорічні по товарообігу, хоча під час локдауну спостерігалося падіння до 30% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

У 2020 році компанією створено 1762 нових робочих місця, з яких 1462 у магазинах та розподільчих центрах. Загальна чисельність працівників мережі становить понад 12 тисяч осіб.

Товари власних торгових марок

Лінія магазинів EVA у 2020 році вперше у своїй історії перетнула психологічний рубіж у 100 мільйонів одиниць товару власних торгових марок, які реалізувала протягом року та має у своєму портфелі 48 ВТМ. У 2020 році компанія розпочала тестування нового інструменту продажів товарів ВТМ через вендингові апарати. Перші три апарати встановлено в київських ТЦ «Піраміда» і «Retroville» та дніпровському «Каравані», у яких можна придбати колготки власної торгової марки — Viv’en Petty.

Частка private label в EVA одна з найвищих у країні. Під власною торговою маркою продається кожен третій товар мережі. При цьому компанія не замінює власною торговою маркою брендовий продукт, щоб надати покупцеві вибір і можливість проголосувати — який товар він вважає кращим.

Нагороди та відзнаки

Найбільша цінність Лінії магазинів EVA — це люди. Тричі топ-менеджери мережі відзначались як найкращі серед найкращих у галузі та серед найбільших компаній України.

Виконавча директорка Лінії магазинів EVA Ольга Шевченко увійшла в ТОП-25 найуспішніших менеджерів України за версією ділового журналу «Власть денег» та в ТОП-25 кращих керівників найбільших компаній України за версією видання «ТОП-100. Рейтинги найбільших» видавництва ekonomika+.

Директорка з управління персоналом Лінії магазинів EVA Інна Печериця за оцінками видання «ТОП-100. Рейтинги найбільших» видавництва ekonomika+ увійшла в ТОП-5 найкращих HRD в українському рітейлі.

Мережа стала переможцем міжнародного конкурсу «Вибір року» у номінації «Магазини краси та здоров’я року», товари власних торгових марок здобули 3 міжнародні та 2 національні нагороди.

Допомога лікарням у боротьбі з пандемією COVID-19

Найбільш масштабним та успішним соціальним проєктом у боротьбі з COVID-19 визнано допомогу 242 опорним лікарням України, які Лінія магазинів EVA забезпечила миючими та дезінфікуючими засобами із розрахунку на місяць карантину. За деякими позиціями обсяги допомоги вимірювалися тисячами кілограмів та десятками тисяч літрів. Зокрема, відправили 34 тисячі літрів миючих та дезінфікуючих засобів, понад 4 тисячі кілограмів прального порошку.

Цей проєкт отримав нагороду ООН на конкурсі «Партнерство заради сталого розвитку — 2020» у категорії «Подолання COVID-19», а також став переможцем XI конкурсу кейсів корпоративної соціальної відповідальності, як найбільш ефективний спосіб допомоги медикам у боротьбі з пандемією коронавірусної інфекції.

Крім цього, компанія одноосібно та спільно з партнерами закупила та передала лікарням Києва, Дніпра, Одеси та Миколаєва майже 1700 захисних костюмів та 900 масок. Пологовому відділенню Дніпропетровської обласної лікарні засоби гігієни та догляду, господарчі товари та товари для прибирання та дезінфекції. Усього на соціальні проєкти допомоги лікарням Лінія магазинів EVA спільно з партнерами витратили 1,5 мільйона гривень.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або