Чому в супермаркетах не вистачає якісних ягід
- Фото:
- ukr.media
У 2020 році як виробники, так і закупівельники торгових мереж відчули насамперед дефіцит якісної ягоди. В асортименті не вистачає суниці лісової, було мало пропозицій по чорній смородині і чорниці, не вистачало малини і ожини в упаковці.
Про це розповів закупник напряму «Фрукти» компанії «Ашан-Україна» Ігор Кравчук під час воркшопу «Кава з байєром», організованого Програмою USAID з аграрного та сільського розвитку — АГРО.
«Основними проблемами торгових мереж при роботі з виробниками є відсутність якісної ягоди, неможливість гарантувати регулярність поставок, привʼязка постачальників до цінової політики готівкової ціни на ринку, в результаті чого неможливо планувати маркетингові активності. Для мереж орієнтація виробника на готівковий ринок значно впливає на прогнозування і планування поставок», — зазначає Ігор Кравчук.
За його словами, особливістю сезону-2020 стало збільшення кількості фасованої ягоди, повʼязане безпосередньо з пандемією COVID-19.
«Перевага надається упакованій продукції. Тому в 2020 році фасованої ягоди було значно більше, ніж в попередні. До того ж упаковка дозволяє виробникові популяризувати свій бренд, фасована продукція коштує дорожче, ніж вагова, упакована продукція зручніша для покупців, більш гігієнічна, ягода менше травмується, збільшуються обсяги продажів. У цьому сезоні багато виробників зробили акцент саме на брендовану продукцію, і це розумний тренд», — вважає Ігор Кравчук.