All Retail
Опубліковано

Macy's розширює свою концепцію магазинів міні-формату в США

Компактні магазини за межами торгових центрів запропонують покупцям майже такий же широкий вибір товарів, як повноцінні універмаги.

Macy’s вважається однією з найбільших мереж універмагів США. Його об’єкти відомі своєю величезною площею та широким вибором товарів. Однак компанія також проявляє інтерес до абсолютно нового формату для себе — невеликих магазинів. Водночас вона планує відкрити магазини за межами торгових центрів.

Вже другий подібний магазин відкривається у місті Вест-Бенд, недалеко від Вашингтона. Новий формат магазинів називається Market by Macy’s. Концепція збереже всі особливості звичних універмагів, які, однак, будуть «упаковані» на невеликій площі компактних торгових площ.

Macy’s характеризує нову концепцію терміном «поза торговим центром». Новий магазин надасть покупцям майже такий же широкий вибір та можливості, як великий універмаг, зберігаючи при цьому комфорт та гостинність невеликої торгової точки.

У компактному приміщенні площею близько 20 000 квадратних футів (1800 квадратних метрів), задуманому як відкритий простір, покупцям буде запропонований ретельно підібраний вибір одягу, домашнього декору, косметичних засобів та різноманітних подарунків.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або