All Retail
Опубліковано

Споживчі настрої українців в 2020 р впали на 26,3 п. — дослідження

Теги:
FMCG
споживчі настрої
Фото:
34.ua

Індекс споживчих настроїв (ІСН) українців, після зростання в 2019 році на 29,9 пунктів — до 92,9 пунктів в 2020 році, впав на 26,3 пунктів — до 65,9 пунктів за 200-бальною шкалою, свідчить дослідження агентства Info Sapiens .

«Українці завершили 2020 рік з меншим рівнем споживчого оптимізму в порівнянні з кінцем 2019 року. Індекс споживчих настроїв в грудні-2020 року скоротився на 26,3 пункти в порівнянні з груднем-2019: з позначки 92,2 до 65,9», — повідомляється на сайті Info Sapiens в понеділок.

Згідно з дослідженням, ІСН, після зростання в листопаді на 3,3 пункти, в грудні зріс всього на 0,2 п. — до 65,9 п. за 200-бальною шкалою.

Вказується, що найбільші втрати поніс індекс очікувань розвитку економіки, зокрема, за 2020 рік він скоротився на 44 п. — з 99,0 п. до 55,0 п., А найменше скоротився індекс очікуваних змін особистого доходу — на 12, 5 п. до 76,4 п.

"Таким чином, споживачі є відносно більш оптимістичними щодо власних доходів в найближчі місяці, ніж щодо розвитку економіки в цілому", — пояснили в Info Sapiens.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або