All Retail
Опубліковано

Після відхилення пропозиції про продаж Carrefour канадський інвестор шукає інші шляхи співпраці

Теги:
Carrefour
AR ексклюзив
Фото:
https://madridru.es

Канадська компанія Alimentation Couche-Tard і європейський рітейлер Carrefour SA вирішили працювати над можливостями партнерства після провалу переговорів про поглинання, йдеться в спільній заяві двох компаній в суботу.

Couche-Tard відмовилася від ідеї купити бізнес Carrefour на 16,2 мільярда євро (19,57 мільярда доларів) після того, як французький уряд виступив проти угоди, пославшись на міркування продовольчої безпеки.

Найбільший європейський рітейлер, представлений більш ніж 12 тис. магазинів. Оборот компанії в 2019 р перевищив 80 млрд. євро

Рішення припинити переговори про злиття було прийнято після зустрічі в пʼятницю між міністром фінансів Франції Бруно Ле Мером і засновником і головою Couche-Tard Аленом Бушаром.

«Продовольча безпека має стратегічне значення для нашої країни, тому ми не продаємо великих французьких рітейлерів. Моя відповідь очевидна: ми не за угоду. «Ні» чемно, але це однозначне і остаточне "ні", — сказав Ле Мер.

Раніше в цьому місяці канадська фірма подала лист з пропозицією про купівлю європейського роздрібного гіганта за ціною 20 євро за акцію.

"Ми з жалем дізнаємося, що Couche-Tard не просуватиме свої інвестиції у французьку компанію Carrefour, але ми натхнені новиною про те, що Couche-Tard і Carrefour вивчать можливість оперативного партнерства", — написала в Twitter міністр торгівлі Канади Мері Нг.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або