Як швидко зростити вертикаль доставки з супермаркетів: кейс сервісу Glovo та Corezoid
- Фото:
- Дело
За результатами 2020 року cервісу швидкої кур’єрської доставки Glovo вдалося зростити категорію доставки з супермаркетів більше ніж на 500%. Значну роль у цьому зіграв технологічний партнер сервісу Glovo в Україні, компанія Middleware Inc. (США) та їх технологія Corezoid Hyperautomation Engine.
Сервіс доставки, що дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах вашого міста. Компанія працює у 22 країнах світу. Щомісяця у всьому світі доставкою Glovo користуються понад 2,5 млн користувачів.
Glovo — це гіперлокальний маркетплейс, який об’єднує користувачів, партнерів та кур’єрів. Взаємодії з усіма учасниками платформи максимально автоматизовані. Користувачі у додатку бачать заклади, які розташовані у певному радіусі, з актуальним меню або віртуальною полицею товарів. Коли користувач підтверджує своє замовлення, автоматична система розподілу замовлень знаходить найближчих кур’єрів, які їх виконують.
Цього року основною стратегією сервісу Glovo залишалось створення та розширення можливостей для користувачів додатку. А зважаючи на карантин, сервіс доставки Glovo став один із способів підтримки українського бізнесу під час несприятливих умов на ринку. Тому для сервісу було важливо максимально прискорити процес підключення нових партнерів — закладів та ритейлерів. Швидке та ефективне підключення партнерів до платформи Glovo залежить не лише від перебігу перемовин про умови співпраці та підписання контракту. Значний об’єм роботи — обмін даних та налаштування технологічної підтримки. Швидко інтегрувати та оновлювати на платформі Glovo дані партнерів допомогла технологія Corezoid Hyperautomation Engine компанії Middleware Inc. (США).
Corezoid — це хмарна операційна система для створення ІТ-рішень з використанням методів автоматного програмування. У 2020 році сервіс Glovo за допомогою Corezoid інтегрував найбільші мережі супермаркетів Україні: Ашан, Novus, Сільпо, Varus, Фора тощо. Система Corezoid, яка виступає інтегратором між сервісом та партнерами — супермаркетами, ресторанами, аптеками, — дозволяє Glovo швидко підключати нові точки партнерської мережі, конвертувати дані з партнерського додатку Glovo у формат для користувача, актуалізувати наявність та вартість окремих товарів, передавати інформацію про замовлення користувача або його скасування.
Це важливо, адже якщо до локдауну частка доставки готової їжі з бабблу «Їжа» на платформі Glovo становила близько 97%, то після — користувачі все частіше використовували інші можливості сервісу і почали активно замовляти з бабблу «Супермаркети». Тож частка замовлень з бабблу «Їжа» впала до 89%, але категорії доставки з супермаркетів продовжують стрімко зростати — в 3-5 разів щотижня.
«На сьогодні сервіс швидкої доставки Glovo здійснює найбільшу кількість доставок з супермаркетів. Ми бачимо, що переважна частина користувачів, які в карантин скористалися доставкою з супермаркету, конвертувалися в наших постійних клієнтів, а частина — стали підписниками Glovo Prime. Ми прагнемо і надалі розвивати категорію доставки з супермаркетів, інвестувати в її розвиток, запускати суміжні бізнес-моделі за принципом dark store, адже це важливий етап розвитку омніканальності українського ритейлу», — говорить Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Україні.
До співпраці з Corezoid, завантаження повного асортименту товару для кожного закладу з мережі партнерів на платформу Glovo відбувалось один раз на добу, адже тривало кілька годин. Зараз це відбувається миттєво, без додаткового залучення співробітників сервісу, а крім цього поліпшує користувацький досвід додатку Glovo.
«Ми почали співпрацю з сервісом Glovo у 2019 році і були першим продовольчим ритейлером в Україні, який приєднався до платформи. Наразі доставка кур’єрами Glovo здійснюється з 23 магазинів Ашан у 8 містах. Разом із партнерами Glovo ми одразу розуміли, наскільки важливо для користувача додатку мати доступ вже до «відкаліброваного» асортименту продуктів, який максимально б відповідав його потребам. Тому взаємодія з системою Corezoid була необхідна, адже дозволила оперативно керувати вибором продуктів та ціноутворенням у додатку, оптимізуючи процес формування та передачі даних від години до лічених хвилин« — коментує Анастасія Архипенко, відповідальна за digital-проекти, Ашан Рітейл Україна.
«Одна із головних переваг Corezoid — сприяння швидкому запуску нових продуктів на ринку. За нашою статистикою, у порівнянні з підходами традиційного програмування, Corezoid прискорює запуск проєктів у 7-10 разів», — розповідає Ольга Худик, Chief Business Development Officer Middleware Inc.