All Retail
Опубліковано

Carrefour тестує революційний проєкт по реорганізації роботи магазину під кодовою назвою TOP

Теги:
Carrefour
AR ексклюзив
iнновації
Фото:
All Retail

Рамі Бейт, глава французького відділення мережі Carrefour, в інтервʼю порталу LSA представив тези про новий метод організації роботи магазину, випробуваному в десятках торгових точок, який повинен значно підвищити ефективність і наповненість полиць.

Проект під кодовою назвою TOP (Team Organization Project) тестувався в магазинах Carrefour по всьому світу, починаючи з літа 2020 року — спочатку в Азії, а потім в інших країнах, включаючи Польщу. У Франції було протестовано близько 60 торгових обʼєктів.

В рамках проекту TOP повністю змінено організацію роботи персоналу. Нова концепція може бути застосована в першу чергу до гіпермаркетів, але, якщо вона виявиться успішною, деякі рішення можуть бути реалізовані і в супермаркетах Carrefour.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або