All Retail
Опубліковано

Виторг АТБ у 2020 році досяг майже 150 млрд грн

Теги:
АТБ
Борис Марков
Фото:
All Retail

Лідер ринку рітейлу в Україні - мережа АТБ - підвела підсумки за 2020-ий рік. Минулий рік кожному підкинув багато випробувань: якщо у одних компаній система «дала збій» і довелося піти на скорочення або навіть закриття, то інші, навпаки, зуміли прорватися і «наростити мʼязи» ще більше.

Генеральний директор АТБ, Борис Марков на своїй сторінці в Facebook поділився успіхами мережі за минулий рік:

  • Товарообіг АТБ у 2020 році склав 149,8 млрд грн, що на 18,2% більше, ніж у 2019 р.;
  • У 2020 році рітейлер відкрив 127 нових магазинів. Ще в 59 провели реконструкцію;
  • 15,8 млрд грн податків і зборів виплачено АТБ до бюджетів різних рівнів і спецфондів. Це на 26% більше показників 2019 року;
  • Мережа АТБ створила понад 5,5 тисяч нових робочих місць;
  • Також в компанії реалізували десятки національних та регіональних благодійних проєктів, соціальних програм допомоги та підтримки на суму понад 130 млн гривень.

На думку пана Маркова, ключовим фактором таких результатів стала хороша підготовка в форс-мажорних умовах. Крім того, рітейлер зумів оптимально адаптувати та оптимізувати всі ключові бізнес-процеси, створити всі необхідні умови для безпечної та ефективної роботи співробітників, ініціювати та реалізувати «з нуля» десятки масштабних і амбітних проєктів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або