All Retail
Опубліковано

Українські молочники будуть захищатися від зростаючого імпорту

Теги:
молочна продукція
Фото:
earth.com

14 молокопереробних підприємств обʼєдналися і підготували заяву до Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства зі спеціального розслідування щодо захисту вітчизняної молочної галузі від зростаючого імпорту.

Про це повідомив голова Союзу молочних підприємств України Вадим Чагаровський під час прес-конференції "Харчові продукти подорожчають на 5%, переробні аграрні підприємства отримають збитки до 70%. Кому вигідний закон 3656?".

"Ми ведемо переговори з Департаментом захисту вітчизняного виробника, планується зустріч з головою Комітету Верховної Ради України з питань аграрної та земельної політики Миколою Сольським і заступником міністра розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства Тарасом Висоцьким з метою внесення заяви на розгляд міжвідомчої комісії та затвердження спеціального розслідування ", — розповідає Вадим Чагаровський.

За його словами, згідно з попередніми підсумками 2020 року, в Україну імпортовано 47 тис. т сирів, 28 тис. т продукції з незбираного молока, 12 тис. т масла. Якщо це все перевести в сировині, то по імпорту отримали 1 млн т молока.

"Українські молокопереробні підприємства переробили в 2020 році 3,7 млн т молока. Тому імпорт становить майже 30% від того, що переробляє вітчизняна молочна переробна галузь", — зазначає Вадим Чагаровський.

Він підкреслив, що сьогодні молокопереробні підприємства в Україні працюють на межі збитковості, не мають коштів на розвиток, і цей бізнес не цікавий для інвесторів.

"Відбуваються банкрутства підприємств: якщо в 1990 році в Україні було 670 молокопереробних підприємств, то в 2019 році свою діяльність показали 178. Думаю, що за останні 1,5 роки ще 15-20 підприємств припинили діяльність", — констатує Вадим Чагаровський.

Він висловив надію, що при створенні Міністерства аграрної політики все ж буде розроблено стратегію розвитку молочного скотарства та переробної галузі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або