All Retail
Опубліковано

NOVUS: «Реконструкція — це нове життя супермаркету»

Теги:
NOVUS
Фото:
All Retail

Компанія NOVUS успішно завершила один зі стратегічних проєкт – реконструкцію супермаркету на проспекті Валерія Лобановського, 4 Д у Києві.

Завдяки оновленню двоповерхового магазину, компанія зробила простір супермаркету зручнішим для клієнтів.

Серед глобальних змін у магазині – повне оновлення кафетерію «The Lunch», наразі він розміщується на другому поверсі. У компанії вирішили розширити простір і кількість посадкових місць, встановили нове обладнання, а ще додали у меню різноманітні страви паназійської кухні: суші та WOK. У кафетерії також можна скуштувати млинці із різними начинками, соковиті бургери, які готують безпосередньо на очах клієнтів, смачну українську кухню.

Піцу у NOVUS традиційно випікають у кам'яній печі, в оновленому супермаркеті встановили італійські печі, аби відвідувачі змогли придбати свіжоспечену піцу на будь-який смак.

«Відчути себе десь в Неаполі знаходячись в NOVUS цілком можливо. Адже наші піцейоло готують піцу згідно з італійською рецептурою», - кажуть у мережі.

У магазині розташувались розширений відділ кулінарії, власна пекарня із свіжим подовим хлібом, який випікається у мережі щогодини та кондитерський відділ. Також фреш-бар із свіжими соками, відділ овочів та фруктів, безліч продукції власного імпорту, а також великий відділ non food, аби клієнти могли придбати все необхідне в одному місці.

Задля комфортних покупок і простору, у магазині розширили проходи, додали каси самообслуговування, аби покупки можна було здійснювати ще швидше. Для відвідувачів, як завжди, є комфортний паркінг.

Реалізувавши план реконструкції, компанія ділиться вдалими результатами: «Завдяки кропіткій праці учасників проєктної команди, супермаркет став зручнішим та привабливішим для наших покупців. Кафетерій зараз знаходиться трохи далі від шуму, у ньому дуже спокійна й затишна атмосфера, а дизайн сприяє отриманню найприємніших емоцій від відвідування. Якщо ж наш відвідувач дуже обмежений в часі, на інфокасі він завжди придбає гарячий напій та смаколик», - діляться в мережі.     

«Ми проводили перепланування і реконструкцію таким чином, щоб магазин не зупинився через це ані на годину. Тобто робота супермаркету продовжувалась у звичайному режимі. Дякую нашій команді в цілому, а також кожному її учаснику за професіоналізм, уміння оперативно адаптуватися під конкретну ситуацію, знаходити варіанти рішень практично й моментально», - коментує директор департаменту оренди Юлія Харченко.

«Попри оновлення зовнішнього вигляду магазину, його свіже та якісне наповнення залишилось незмінним. Люди все більш уваги приділяють не тільки смаковим властивостям страв, а ще і їхнім складовим. Тому наше завдання, аби було не тільки смачно, а й щоб наш клієнт був впевнений у високій якості й знав із чого складається салат чи тістечко. Наш відділ кулінарії від Майстрів Смаку та кафетерій «The Lunch» – це місце, де різноманітні страви приготовані з натуральних інгредієнтів, без посилювачів смаків і консервантів. Власне копчення тільки на вільховій тирсі, є також смачна і соковита гриль-продукція, а овочі й фрукти від наших перевірених постачальників, які потрапляють у мережу лише з екологічно чистих районів» - розповідає PR-менеджер мережі Кристина Івченко.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або