All Retail
Опубліковано

Ярославський купує маркетплейс LeBoutique

Теги:
онлайн-торгівля
Фото:
Marketing Media Review

Група DCH відомого українського бізнесмена Олександра Ярославського стала власником популярного українського онлайн-маркетплейса LeBoutique.

Про операцію з придбання цього онлайн-бізнесу група повідомила на своєму офіційному сайті, передає УНН.

"Група DCH придбала у приватних інвесторів 100% корпоративних прав онлайн-маркетплейса LeBoutique, одного з провідних гравців українського онлайн-fashion-ритейлу. DCH планує розвивати платформу LeBoutique з метою закріплення за нею статусу галузевого лідера і створення сучасного і зручного для користувачів українського онлайн-продукту", — сказано в повідомленні.

LeBoutique — один з найпопулярніших українських онлайнових торгових майданчиків, що спеціалізується на продажі одягу, взуття, сумок і аксесуарів від відомих західних і українських брендів.

DCH бачить в цій угоді можливості для спільного динамічного розвитку інших бізнесів групи Ярославського.

"Інвестиція в LeBoutique є логічним продовженням стратегії DCH, спрямованої на розвиток онлайн-каналів продажів на додаток до існуючих офф-лайн торгових майданчиків«, — повідомляє група Ярославського. Як відомо, DCH володіє сучасними торгово-розважальними центрами «Караван» в найбільших мегаполісах України — Києві, Харкові та Дніпрі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або