All Retail
Денис Поддубський, співзасновник «Служби розвитку рітейлу», начальник відділу розвитку мережі VARUS
Опубліковано

Що чекає рітейл у 2021 році, або Оптимізм в епоху змін

Ось і підійшов до свого завершення перший місяць 2021 року.

Багато хто чекав Новий рік як символ чарівних змін на краще, як фінальну крапку в низці проблем і складнощів, який невтомно генерує для нас світ «нової нормальності». Але, зрозуміло, зміна дат в календарі мало вплинула на ці процеси. Так, зʼявилися ознаки поліпшення ситуації в розділених Штатах, в багаті та успішні країни почали поставляти перші партії вакцин, але ми поки чужі на цьому святі життя, а клубок невирішених національних проблем стає, на жаль, тільки більшим.

Закінчився черговий «гібридний» локдаун, але масковий режим і карантинні обмеження, як і раніше з нами. І судячи з гучних прогнозів аналітиків The Economist, не бачити нам масових партій якісних вакцин в найближчі роки два (буде здорово, якщо вони все ж помилилися). Ми поступово адаптуємося до нових норм, а якщо забуваємо про це — життя тут же вносить свої корективи, а то і випускає нових «чорних лебедів».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або