All Retail
Опубліковано

VARUS полегшить життя клієнтів за допомогою нової функції Viber-бота

Теги:
VARUS
Фото:
All Retail

В кінці січня мережа супермаркетів VARUS доповнила свій Viber-бот новою зручною функцією.

Тепер клієнтам не доведеться довго роздумувати над швидкими та оригінальним стравами до сніданку, обіду або вечері, а також витрачати час на підбір потрібних продуктів в інтернет-магазині.

Вибрати страву та придбати всі інгредієнти необхідні для її приготування можна за кілька кліків. У розділі «Замовляй онлайн» з'явилася кнопка «Рецепти». Натиснувши на неї, клієнт може вибрати страви, що сподобались. Після цього, крім рецепта, бот відразу пропонує користувачеві оптимальний список продуктів. Натисканням кнопки «Приготую» клієнт автоматично додає запропоновані продукти до кошика на сайті go.varus.ua. Потім залишається лише вибрати зручний спосіб оплати та отримання товарів.

Функції бота дозволяють сформувати замовлення на підставі декількох рецептів, щоб за один раз придбати все необхідне на перспективу. Також при бажанні в кошику користувач може замінити будь-який товар на один з доступних аналогів, вибрати додаткові товари, відредагувати обсяг і кількість кожної конкретної позиції в залежності від потреби. Список рецептів буде регулярно поповнюватися, щоб клієнти VARUS змогли постійно відкривати для себе нові нескладні страви.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або