All Retail
Опубліковано

Uber купує платформу для онлайн-замовлення алкоголю Drizly

Uber оголосив, що досяг угоди про покупку Drizly, компанії з продажу алкоголю через Інтернет. Вартість придбання складе близько 1,1 млрд. доларів США.

Операція буде профінансована на 90% шляхом оплати акціями Uber. Решта 10% будуть виплачуватися готівкою — повідомляє WH.pl

Інвестори позитивно відреагували на інформацію про придбання Drizly. Акції Uber на Волл-Стріт подорожчали більш ніж на 7%. Капіталізація американської компанії знову перевищила 100 млрд. доларів.

Drizly поставляє алкоголь (пиво, вино, міцні спиртні напої), напої, соки і снеки додому більш ніж 1,4 тис. клієнтів міст Північної Америки. Платформа повинна бути інтегрована з додатком Uber Eats, хоча перші заяви також показують, що додаток Drizly не буде закрито — він також буде функціонувати як окремий сервіс.

Придбання Drizly — ще один крок на шляху до перетворення Uber з корпорації таксі в постачальника продуктів харчування та інших товарів. Під час пандемії COVID-19 настав поворотний момент, коли доходи Uber від сегмента Eats стали більшими, ніж доходи від посередництва в сфері перевезення людей.

Drizly іноді називають «алкогольним Amazon». Компанія працює в США і набирає обертів в Канаді. Вона була заснована в 2012 році в Бостоні.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або