All Retail
Опубліковано

«Антошка» відкрили магазин нового формату в ТРЦ Ocean Plaza

Теги:
Антошка

У ТРЦ Ocean Plaza відкрився магазин «Антошка» - магазин нового формату. Ключова ідея магазину - батьками бути легко, коли поруч «Антошка». Новий магазин вийшов світлим, емоційним, веселим і наповненим цікавою інформацією.

Розповідає СЕО компанії, Вадим Орлов:

«В Антошці ми віримо, що час, проведений з дітьми - безцінний. І наше завдання - максимально допомогти батькам вивільнити ресурси для ігор і спілкування з дітьми. Перед створенням формату було проведено безліч глибинних інтерв'ю з різними типами клієнтів. По ходу аналізу стало зрозуміло, що ключова характеристика магазину для клієнта - широта категорій, тобто батькам дуже зручно, коли вони можуть купити всі види товарів для дітей різного віку в одному місці.

З іншого боку, багатьом клієнтам, особливо батькам з першими дітьми, дуже складно швидко зорієнтуватися в асортименті, тим більше, що з більшістю категорій вони стикаються вперше.

Ми провели стратегічну сесію, щоб прояснити, як переваги магазинів «Антошка» вирішать ці завдання. Рішення було сформульовано як «батьками бути легко, коли Антошка поруч», і воно гармонує з місією компанії - «перетворюємо турботу про дітей в задоволення».

Три базові тези працюють для формування нового магазину: знаємо, підкажемо, допоможемо.

ЗНАЄМО: 25 років компанія «Антошка» працює на ринку дитячих товарів, і цей досвід дозволив істотно оптимізувати асортимент. Експерти компанії виключили позиції, що закривають однакові потреби, збалансували товари за ціновими кластерами і привели сегменти у відповідність сучасному ринку.

ПІДКАЖЕМО: в магазині з'явилися спеціальні навчальні фрізи, на яких простою мовою пояснили складні позначення і символи; розповіли, що і в якому віці може малюк, щоб легше було підібрати для нього іграшку, як вибрати товар в різних категоріях, чим відрізняються один від одного товари зі схожим призначенням. Підказка супроводжує наших покупців всюди - була додана інформація на інформаційних панелях і цінниках, висвітлені важливі для клієнта характеристики та їхні значення. Тепер навіть без консультації зрозуміло, чим відрізняється автомобільне крісло для дитини за 5000 грн і 12 000 грн.

ДОПОМОЖЕМО: Магазин зонований відповідно до віку дитини, її інтересів і захоплень. Товарні категорії розміщені логічно, доповнюючи одна одну і допомагаючи покупцеві швидше зорієнтуватися.

Деякі групи товарів зібрані в спеціальні зони: зона Органічних продуктів, зона Вагітності та материнства, зона Краси для дівчаток. Яскраво виділяється зона з товарами для дітей, які прийшли до батьків раніше запланованого терміну. Таких малюків називають «ранніми пташками», і для них зібрали необхідні товари з усіх товарних категорій.

Магазин починається від входу, і тепер просто неможливо пройти повз Антошки. Зліва від входу розміщена яскрава і динамічна зона для фото. Це не тільки великий екран, на якому транслюється відео, а можливість для маленьких гостей стати чарівником і прикрасити магазин в стилі улюбленого героя. Біля екрану розташовані три кнопки з трьома героями. Натиснувши одну з них, малюк запускає фото улюбленого персонажа на великому екрані і змінює підсвічування всього магазину.

Григорій Савеліч, комерційний директор компанії: «Окрема гордість нашого формату - це зона входу. Вона складається з трьох частин. Праворуч від входу ми розташували стенди з інноваційними продуктами в різних категоріях. На цих стендах ми хочемо представляти всі новинки, які полегшують життя батькам. Індустрія не стоїть на місці, і нам точно є про що розповісти.

Посередині ми розмістили не просто промостоли з акційними пропозиціями, а нову фішку. Справа в тому, що дітей в різні періоди дорослішання цікавлять різні теми. Тому в новому форматі представлені мультікатегорійні столи за героями та інтересами. Теми будуть оновлюватися - динозаври, принцеси, пірати, космос і багато іншого. І в рамках актуальної теми на одній полиці можна буде знайти товари з абсолютно різних категорій.

Наприклад, багато хлопчиків від 3 до 5 років люблять тему динозаврів, і батьки змушені шукати все, на чому є ці герої. Ми вирішили полегшити їм завдання, зібрати всі товари в цій темі в одному місці і зробити на них акційні пропозиції. На цьому столі ви знайдете конструктори, книги і навіть одяг із зображенням улюблених героїв. Ми подбали, щоб у цій зоні були товари різних цінових категорій. Тепер більше немає проблеми купити подарунок або порадувати малюка без приводу іграшкою. На промостолах клієнти завжди зможуть знайти щось цікаве.

Всього таких столів буде п'ять. Всі товари будуть представлені обмежений період часу і зі спеціальними знижками від 30% до 50%, і змінюватися раз на три тижні. На наших маленьких героїв та  їхніх батьків чекає безліч цікавих тем».

Крім товарів в магазині розміщені три важливих сервісних блока.

Кімната матері дитини, де створені всі умови, щоб можна було погодувати, переодягнути і заспокоїти малюка. Тут є все необхідне - вода, підгузники, вологі серветки, косметика. Користуватися всім цим гості можуть безкоштовно.

Перукарня, в якій турботливі співробітники зроблять стильну стрижку або укладку для малюків, а батьки зможуть спокійно випити кави.

І школа майбутніх мам, де планується проводити багато цікавих і потрібних майбутнім батькам заходів.

Іван Чівкін, операційний директор компанії «Антошка»: «Магазин - це не тільки місце, де роблять покупку. Клієнт хоче отримати позитивні емоції; можна не запам'ятати товар, бренд або ціну, але відчуття, які викликав магазин, не забудуться. І весь магазин «Антошка» наповнився чарівними істотами - люмерами. Це частинки світла, які живуть там, де дитині добре і весело ».

І судячи по баблам з їхніми фразами, люмери - це істоти досить балакучі, та ще й з відмінним почуттям гумору.

Про мережу дитячих супермаркетів Антошка:

Найбільший оператор на ринку товарів для дітей в Україні. Перший магазин був відкритий в 1997 році. Зараз мережа представлена 43 магазинами в 18 містах України. Більше 60 тисяч найменувань товарів для дітей. У компанії працює більше 1500 співробітників.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або