All Retail
Опубліковано

+10 і −5: які торгові мережі дебютували в Польщі, а які покинули ринок під час пандемії?

Теги:
AR ексклюзив
Польща
експансія
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Список, підготовлений CBRE, показує, що в 2020 році в Польщі дебютували 10 іноземних торгових або гастрономічних брендів, а 5 мереж зникли з ринку. Серед дебютантів — ірландська мережа Primark, російська мережа жорстких дискаунтерів MERE і українська мережа ресторанів Pesto Cafe.

Через епідемію коронавірусу компанії як і раніше дуже обережно ставляться до розширення своєї діяльності, тому, на думку авторів аналізу, багатьох дебютів в 2021 році очікувати не варто.

- В минулому році декілька преміальних брендів відмовилися від відкриття своїх магазинів в Польщі, незважаючи на більш ранні заяви. В результаті на нашому ринку дебютували 10 нових брендів, що на 8 менше, ніж роком раніше. Більшість з них запустили свої обʼєкти в Варшаві, але відкриття також відбулися в Гданську, Вроцлаві і Ченстохові. Домінували модні бренди, але не тільки вони. Серед новинок також кафе, магазин товарів для дому та дискаунтер. Ситуація на ринку як і раніше динамічна, тому складно передбачити, які компанії зʼявляться у нас в 2021 році, — сказала Магдалена Фретчак, керівник комерційного сектора CBRE.

Серед нових брендів, що зʼявилися в Польщі в 2020 році, переважали бренди модної індустрії. Найпопулярнішим, на думку CBRE, став дебют бренду Primark, який у другій половині року відкрив свій магазин в Galeria Młociny в Варшаві. Наступні заплановані в Познані і Катовіце. Крім нього, з модних магазинів зʼявилися American Vintage, Falconeri і Urban Outfitters в Варшаві і Ulla Popken в Гданську.

У столиці Польщі відкрився косметичний бутік Beauty Armani. Біля Вроцлава відкрився австрійський магазин товарів для дому Momax, а в готелі Warszawa стартував флагманський магазин датської меблів Carl Hansen & Son — повідомляє WH.pl

До Польщі також прибули два нові бренди зі східного кордону. Перший російський жорсткий дискаунтер MERE відкрився в Ченстохові, а український ресторан Pesto Cafe у варшавській Galeria Młociny.

Пʼять брендів, які ми не зустрінемо в Польщі в найближчому майбутньому, включають, серед іншого, бренди зі спортивними товарами та взуттям. Чеські компанії Sportisimo і німецькі Salamander вирішили покинути Польщу.

Крім того, зникли два популярних французьких модних бренди — Camaieu і Promod. Мережа Danish Fitness World вирішила закрити свої тренажерні зали.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або