З дивана на фуд-маркет. Нова «Мівіна®» стала модним Street Food
Поки всі сиділи на карантині, Nestlé в Україні запустила два нових продукти під суббрендом «Мівіна® Street Food».
А цьогоріч разом з McCann Kyiv розповідає детальніше про новинки за допомогою крутих роликів.
У продажу пропонуємо споживачам дві нові лінійки: у зручному стакані та збільшеній пачці для тих, кому завжди мало. Змінився не тільки вигляд «Мівіни®», а й наповнення.
У стакані — вермішель у густому соусі з крутими смаками Азії: теріякі чи курочки з кунжутом.
У великій пачці — збільшена порція вермішелі зі справжнім соусом зі смаком яловичини та розмарином або медової курочки карі. До речі, цю новинку готують теж по-новому: після того, як запарили вермішель, необхідно злити воду, а потім додати готовий густий соус.
У рекламному ролику «Мівіни® Street Food» усе як на топових ринках вуличної їжі. Щоб підкреслити розмір великої пачки, за нею сховали цілий фуд-трак, а в іншому ролику в стакан вмістили азійський фуд-маркет. Ця та інша вулично-кулінарна магія — у свіжих роликах від Nestlé та McCann Kyiv.