All Retail
Опубліковано

Владислав Чечоткін розповів про власний бренд Розетки, франшизу та сервіс доставки їжі

Теги:
ROZETKA
Фото:
RAU

Владислав Чечоткін, засновник і співвласник маркетплейса Rozetka, розповів про нововведення компанії в 2020 році

«Ми у 2020 році запустили власний бренд побутової і напівпрофесійної техніки RZTK. Нам вдалося добре відібрати фабрики, тому відсоток браку дуже невеликий.

Найбільший інтернет-магазин та маркетплейс України. Оборот рітейлера в 2020 році перевищив $2 млрд.

Також вдалося правильно вибрати і добре прорахувати конкретні моделі товару, які будуть затребувані. Оскільки десь на схожу продукцію завищена ціна на ринку, десь є диктат постачальника, десь позначається маленький розмір українського ринку, куди не заходять великі гравці. Можна сказати, ми скористалися ситуацією і наш бренд поки успішний.

У той же час спроба створити агрегатора доставки їжі закінчилася на етапі тестування. Великі ресторанні мережі успішно побудували власну доставку і тому поки з цим проектом нічого не відбувається. Це був не зовсім вдалий експеримент, перевірка однієї з наших гіпотез.

Франшиза — це ода підприємництву. У конкретному невеликому клаптику бізнесу зосереджене вся життя малого підприємця і тому він може стати в ньому краще, ніж ти сам, бо для тебе це лише частина більшого. З тисячі заявок ми вибрали і запустили три франчайзингових точки. Хвалитися обсягами не доводиться, але хочемо не втратити в якості, щоб не обманювати очікування клієнтів» — сказав Чечоткін.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або