All Retail
Опубліковано

175 найбільших продуктових мереж України за кількістю магазинів у 2020 році

Експерти склали черговий рейтинг торгівельних мереж України, які торгують продовольчими товарами

Підводячи риску під підсумками розвитку ринку продовольчої роздрібної торгівлі в нашій країні за минулий рік, ми представляємо Вам черговий випуск із серії регулярних звітів "Рітейл України: ТОП 175 торгових операторів FMCG України за кількістю магазинів за 2020 р«.

2020-ий рік був воістину незвичайним для рітейлу України: торгові оператори вчилися пристосовуватися до нових пандемічних умов і не забувати при цьому про територіальний розвиток. Як результат — цілий ряд парадоксальних явищ на ринку, які детально описані у новому звіті.

Як завжди, в ході дослідження ми проаналізували більшість із сучасних продовольчих торгових мереж України, систематизувавши їх фізичні показники (загальна кількість торгових точок, кількість відкритих магазинів за рік, кількість областей покриття та ін.). Аналітики GT Partners Ukraine постаралися також відстежити і виділити основні тенденції розвитку українського ринку роздрібної торгівлі в 2020 році, а також визначити вектори кількісного розвитку ринку рітейлу України і його основних операторів на найближчий рік.

Безпосередньо в рейтингу 175 провідних food-ритейлерів країни вказується порядковий показник торгового оператора в новому списку, назва управляючої компанії, назви торгових мереж, місце розташування центрального офісу, формати магазинів, кількість торгових точок за станом на кінець 2020 року, кількість торгових точок за станом на кінець 2019 року, динаміка зростання, кількість відкритих магазинів за 12 місяців 2020 року, кількість областей покриття.

Варто зазначити, що в поточному дослідженні в наш сенсус потрапили нові оператори, які тільки недавно зʼявилися на ринку або раніше не були публічними (торгові мережі «Амбар Маркет», «Рідне село», «Супер Економ», «Додому», «Веселка», Bfresh, «BOX Експрес маркет», «М’ясомаркет», «Семерочка», «Універсам», «БаЗЗаР», ZaEdu, «Домашній маркет», Freshop, LAFAR, «Наш Караван», FOOD Market, Svitlana, GoodMarket, «Європа», «Копійка», Jardi, «Дівоцін», Wfoody).

У звіті використано понад 40 графічних матеріалів і таблиць.

Кількість сторінок в звіті — 55

Формат подачі — PDF

Мова — російська

Вартість звіту — 7200 грн.

Варіанти для отримання дослідження:

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або