Інфографіка: Даринок підсумував результати роботи у 2020 році
- Фото:
- All Retail
10,4 млн відвідувачів, новий графік роботи з 10:00 до 21:00, більше 10 нових магазинів, дві колаборації з Visa й 30+ івентів для гостей – столичний маркет-молл «Даринок» підбив результати роботи в 2020 році. Що ще в портфелі великого торгового об’єкта Києва – у матеріалі далі.
Відвідуваність
2020 рік був кризовим для всього бізнесу. Нові рамки існування, у яких опинився рітейл у результаті пандемії, обмежив повноцінну діяльність магазинів і торгових центрів на кілька місяців. Цей факт не міг не показатися на трафіку. Адаптуючись під нові реалії, «Даринок» прийняв кілька стратегічних рішень. Зокрема, подовжив графік роботи й запустив промо-акції, що допомогло збільшити футфол і зменшити різницю відвідуваності з попереднім роком. У результаті, у 2020 у маркет-молл завітали близько 10,4 млн гостей, що лиш на 12% менше, ніж у 2019.
Оновлення tenant-mix
На території «Даринку» працює понад 3 000 торгових точок, як мережевих рітейлерів, так і представників малого й середнього бізнесу. Одним зі знакових подій було відкриття нового якірного фудоператора «Сільпо» загальною площею 3 000 кв. м, який вже понад рік представлений у маркет-моллі в стилі Великого Шовкового шляху.
У 2020 році tenant-mix «Даринку» оновився внаслідок більше 10-ти нових відкриттів, серед яких:
- магазин великої національної мережі сегменту drogerie EVA загальною площею 193 кв. м;
- мультибрендовий магазин «Дом оптики» загальною площею 58 кв. м;
- пекарня національної мережі Lviv Croissants загальною площею 143 кв. м;
- острівець «Цитрус міні»
- відділення Justin
- та інші
Зміна графіку роботи
Питання перегляду графіку роботи з’явилося у період дії карантину вихідного дня. З метою запобігання скупчення людей у найпіковіший час, а також задля зручного відвідування маркет-моллу гостями після роботи, було прийнято рішення подовжити години роботи магазинів з 10:00 до 22:00 (раніше було до 20:00). Водночас для підтримки нововведень маркет-молл запустив промо-кампанію «Хеппі години», в межах якої з 18 листопада до 31 грудня включно з 20:00 до 22:00 дарував 50 сертифікатів на шопінг різної номінальної вартості. Усього відвідувачам роздали 1 241 сертифікат.
За результатами листопада, подовження графіку збільшило трафік на +3-4% (ураховувались тільки будні дні)
Наразі «Даринок» працює щодня з 10:00 до 21:00.
Колаборації
За минулий рік «Даринок» співпрацював з Visa в межах двох проєктів.
Перший – розіграш новорічних подарунків за чеками, оплаченими картами Visa. Серед призів були: IPhone 11 Pro Max, телевізор Samsung, гриль-барбекю електричний Tefal, мультиварка Tefal, праска Tefal, акустична система JBL. У промо-кампанії взяли участь понад 2 000 покупців (зареєстрували чеки на участь).
Другий – підключення серед орендарів унікальної технології ОщадРау на базі Visa Tap to Phone. З допомогою якої смартфони продавців набували можливостей повноцінного POS-терміналу без використання додаткового обладнання. Ціль кампанії – стимулювати переважно безготівковий розрахунок у сучасних реаліях і підвищити зручність обслуговування як для рітейлерів, так і для покупців.
Entertainment з головними цифрами
Щорічно маркет-молл «Даринок» організовує безплатні розважальні програми не тільки в знаменні дати та свята, але й щовихідних – презентуючи тематичні гуляння для дітей та сімей. У 2020 році торговий об’єкт провів понад 30 безплатних івентів. Головні заходи з кількома цифрами:
- Святкування 14 лютого в тематиці казки «Аліса в Задзеркаллі». За вікенд було надруковано більше ніж 750 фотографій на безкоштовному фотодзеркалі, а на майстер-класі гості зробили понад 500 вітальних листівок у вигляді сердець.
- Halloween. Послугами аквагриму скористались 580 дітей, відвідувачі випили більш як 20 л магічного зілля з казана чародійки.
- Вихідні в стилізації «Всесвіт Гаррі Поттера». Під час майстер-класу було зроблено більше ніж 400 кулонів, у якості подарунків гостям піднесли 380 значків факультетів.
- Масляна. У межах святкування виступив попгурт PATSYKI Z FRANEKA, 170 дітей спробували творити на гончарному крузі, а на майстер-класі створення ляльок-мотанок було зроблено понад 250 екземплярів. Гості також могли пройти солом’яний лабіринт довжиною 150 м. За два дні гулянь захід відвідали понад 58 130 гостей.
- Дві ярмарки «Брокант», на яких продавцями були діти, – закликають до свідомого споживання. Юні учасники не лише отримують свої перші кишенькові гроші, але й дають друге життя своїм іграшкам. У двох ярмарках у сумі взяли участь близько 48 дітей. Водночас відвідали івент близько 500 осіб.
- Щорічний шкільний ярмарок у 2020 на своїй локації прийняв близько 20 000 відвідувачів.
- У межах новорічної програми «Хеппі Новий рік» гості відправили Діду Морозу понад 1 250 листів.
Крім того, «Даринок» у співпраці з партнерами приймав на своїй території додаткові активності. Зокрема:
- Найбільшу виставку роботів в Україні «Планета роботів» площею 390 кв. м, яку в результаті відвідали близько 5 000 гостей.
- Повноцінний цирк під куполом Shekera загальною площею 1 200 кв. м на території паркування. Програму на воді переглянули більш як 1 500 гостей (ураховуючи заходи безпеки під час розсаджування гостей).