All Retail
Опубліковано

Amazon зберіг звання найдорожчого торгового бренду

Brand Finance опублікував свій новий рейтинг рітейлерів, який був розширений, включивши 100 брендів, щоб дати повніше уявлення про різноманітний сектор.

Найбільший інтернет-рітейлер світу. Заснований в 1995 році Джеффом Безосом

Amazon зберіг звання найдорожчого у світі бренду в рітейлі.

Компанія зафіксувала зростання вартості бренду на 15% до 254,2 млрд. доларів США.

Бренд Amazon — одна з небагатьох торгових марок, яка значно виграла від пандемії та спричиненого небувалого сплеску попиту, коли споживачі переходили в інтернет після закриття офлайн-магазинів. За 2 та 3 квартали 2020 року платформи електронної комерції мали найвищий приріст доходів з 2016 року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або