All Retail
Опубліковано

Французький бренд Lacoste відкрив концептуальний бутик в Gulliver

Теги:
Lacoste
Фото:
All Retail

5 березня на першому поверсі ТРЦ Gulliver запрацював оновлений магазин французького бренду Lacoste.

Новий формат передбачає збільшення площі на 40%, на сьогодні оновлений формат Le Club це близько 200 кв метрів, а також розширення асортименту від чоловічого, жіночого одягу і до взуття та аксесуарів з нової колекції Lacoste.

Концепція, що раніше була у стилі Agora, кардинально змінилася. І тепер це абсолютно новий концепт, що відображає цінності засновника бренду Jean René Lacoste та містить елементи тенісного корту. Світлі відтінки з великою кількістю дерев'яного декору додають магазину преміальності, а речі, що розташовані по всій території магазину, нагадують про історію бренду Lacoste. У новому форматі Le Club покупці не тільки купуватимуть якість Lacoste, а й отримуватимуть преміальний досвід обслуговування.

 Вперше концепт LeClub був відкритий в Україні в грудні 2019 року. Сьогодні в Києві відкрито три магазини нового формату.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або