All Retail
Опубліковано

Ринок інтернет-реклами в Україні за рік зріс на 7%, — дослідження

Теги:
онлайн-торгівля
Фото:
ubr.ua

Загальний обсяг інтернет-реклами в Україні в 2020 році склав 13,56 млрд грн — показник виріс на 7% в порівнянні з 2019 роком.

Про це свідчать дані дослідження Інтернет асоціації України (ІнАУ).

"У цьому році в дослідженні взяла участь рекордна кількість учасників — понад 40 провідних агентств, рекламних холдингів, сейлз-хаусів і видавців, що, на мій погляд, є дуже вдалим початком 2021 року", — підкреслив голова Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ Іван Кучеренко.

При цьому наголошується, що ринок медійної інтернет-реклами в Україні в 2020 році склав 6,6 млрд грн, що на 41% перевищує аналогічний показник 2019 року. У той же час ринок пошукової реклами склав 6,9 млрд грн, що нижче результатів 2019 року на 13%.

Найбільше коштів рекламодавців в минулому році було інвестовано в цифрове in-stream відео і банерну рекламу, частка яких склала 39% і 35% відповідно. Частка programmatic на ринку медійної інтернет-реклами стабільно зростає — у агентств вона виросла до 41,7%, що на 8,8 відсоткових пункти більше, ніж в 2019 році, а у продавців частка programmatic зросла до 59%.

Також зросла частка витрат на рекламу в соціальних медіа і месенджерах (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber і ін.) І склала 46,2%, що на 0,7 п.п. більше, ніж в 2019 році.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або