All Retail
Опубліковано

ФАО: Світові ціни на продовольство продовжують рости

Чергове зростання цін на продовольство зафіксоване в лютому 2021 р Найзначніше виросли котирування цукру і олійних.

Як йдеться в повідомленні Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО), зростання триває вже девʼятий місяць поспіль.

У лютому середнє значення Індексу продовольчих цін ФАО, який дозволяє щомісяця відслідковувати коливання світових цін на найбільш ходові продовольчі товари, склало 116,0 пунктів, що на 2,4% вище за рівень минулого місяця.

Значення Індексу цін на цукор ФАО виросло на 6,4% в порівнянні з січнем внаслідок побоювань щодо обмеженості пропозиції на тлі зниження обсягів виробництва в ключових країнах-виробниках і активного імпортного попиту з боку країн Азії. Однак подальше зростання цін стримувалося прогнозами відновлення обсягів виробництва в Таїланді і рекордного врожаю в Індії.

Індекс цін на рослинні олії ФАО виріс на 6,2% і досяг найвищого рівня з квітня 2012 року. Було зафіксовано зростання цін на пальмову, соєву, рапсову і соняшникову олії.

Значення Індексу цін на молочну продукцію ФАО виросло на 1,7%, що було обумовлено збільшенням міжнародних експортних котирувань вершкового масла під впливом активного імпортного попиту з боку Китаю в умовах обмеженої експортної пропозиції з боку країн Західної Європи. Ціни на сир дещо знизилися, в тому числі через збільшення запасів в Сполучених Штатах Америки.

Середнє значення Індексу цін на зернові ФАО виявилося на 1,2% вище січневих рівнів. Ціни на сорго протягом місяця зросли на 17,4%. Міжнародні ціни на кукурудзу, пшеницю і рис залишалися або стабільними, або трохи підвищилися.

Значення Індексу цін на мʼясо ФАО виросло на 0,6%, що обумовлено скороченням пропозиції яловичини і баранини в ключових регіонах-виробниках. Ціни на свинину, навпаки, впали в звʼязку зі скороченням закупівель Китаю через надлишок пропозиції нереалізованого поголівʼя свиней в Німеччині в умовах заборони на експорт на ринки країн Азії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або