All Retail
Опубліковано

Компанія Mars закликає надати жінкам рівні можливості для реалізації свого потенціалу

Теги:
Mars Inc.
COVID-19
Фото:
mars.com

Кампанія #HereToBeHeard, ініційована Mars Inc., допоможе розширити можливості жінок і скоротити гендерну нерівність, яка стала ще більш відчутною через наслідки пандемії COVID-19.

Сьогодні жінки становлять 51% населення світу і можуть внести 28 трильйонів доларів у глобальний ВВП. Водночас найчастіше їхні голоси залишаються непочутими. За оцінками Організації Об’єднаних Націй (ООН), навіть до кризи COVID-19, щоб ліквідувати гендерний розрив у можливостях між чоловіками та жінками, знадобилося б більше століття. Пандемія відкинула прогрес у питанні гендерної рівності ще на 25 років назад. Найбільш руйнівний вплив світова криза мала на жінок з груп меншин, проблеми яких і так занадто довго ігнорувалися.

Глобальна ініціатива #HereToBeHeard, запущена Mars Inc., підтримує п’яту мету ООН у галузі сталого розвитку. Ця мета спрямована на забезпечення гендерної рівності. Ключове завдання компанії Mars Inc. — почути голоси жінок з усього світу, щоб на базі отриманої інформації допомогти їм розкрити власний потенціал і, у результаті, сформувати більш інклюзивне суспільство.

Вікторія Марс, членкиня ради директорів Mars Inc.: "Жінки зіграли важливу роль в історії розвитку Mars. Але нам потрібно зробити ще більше. Ми прагнемо розширити можливості жінок у нашому бізнесі".

Перший етап кампанії #HeretoBeHeard включає збір відповідей на запитання, які опубліковані на сайті проєкту beheard.mars.com. Наступний крок — аналіз отриманої інформації в бізнес-школі Оксфордського університету. Результати дослідження будуть представлені влітку 2021 року. Вони ляжуть в основу плану дій Mars Inc., що включає також впровадження політик, які допоможуть відкрити нові можливості для жінок.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або