All Retail
Опубліковано

Третина українців планує збільшити покупки через інтернет, — опитування

Теги:
онлайн-торгівля
Фото:
Marketing Media Review

Близько третини українців в найближчі рік-два мають намір збільшити покупки через Інтернет, а 20% мають намір менше робити покупки в звичайних магазинах.

Про це свідчать результати опитування про вплив пандемії на споживчі настрої українців, проведене компанією «Делойт» в Україні, передає Інтерфакс-Україна.

Як повідомив керівник галузевої групи рітейлу і оптової дистрибуції «Делойт» в Україні Олександр Ямпільський, в опитуванні в грудні 2020 року взяли участь 1,6 тис.респондентів, відібраних за квотувати вибірці.

"Ще дві важливі цифри. 40% респондентів не відчувають себе комфортно, роблячи покупки в традиційних магазинах. Кожен другий респондент при цьому турбується про свої дані, купуючи щось онлайн. Компаніям сектора рітейлу слід звернути на це увагу", — сказав Ямпільський, представляючи результати дослідження.

Згідно з опитуванням, 66% респондентів, говорячи про вплив карантину на свої покупки, скоротили покупки алкоголю, а у 31% зросли витрати на медикаменти.

Дослідження також показало, що більшість українців (98% респондентів) продовжують купувати продукти в традиційних магазинах, і тільки 44% опитаних мають досвід покупки продуктів онлайн.

При цьому респонденти вважають, що середній чек на продукти в онлайн-магазині на 52% вище, ніж в традиційному, тоді як щодо побутової хімії цінові очікування респондентів в онлайн-магазинах вдвічі вищі в порівнянні зі звичайними.

"При цьому 57% респондентів повідомили, що надають перевагу магазину біля дому", — сказала партнер з аудиту компаній рітейлу і оптової дистрибуції «Делойт» в Україні Ольга Шамріцька.

Вона також зазначила, що 49% респондентів вдумливо вибирають продукти харчування в магазині, а 37% роблять свій вибір ще до походу в магазин.

Що ж стосується електроніки і побутової техніки, близько 85% респондентів роблять такі покупки в традиційних магазинах, проте 65% також купують їх в інтернет-магазині.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або