Третина українців планує збільшити покупки через інтернет, — опитування
- Фото:
- Marketing Media Review
Близько третини українців в найближчі рік-два мають намір збільшити покупки через Інтернет, а 20% мають намір менше робити покупки в звичайних магазинах.
Про це свідчать результати опитування про вплив пандемії на споживчі настрої українців, проведене компанією «Делойт» в Україні, передає Інтерфакс-Україна.
Як повідомив керівник галузевої групи рітейлу і оптової дистрибуції «Делойт» в Україні Олександр Ямпільський, в опитуванні в грудні 2020 року взяли участь 1,6 тис.респондентів, відібраних за квотувати вибірці.
"Ще дві важливі цифри. 40% респондентів не відчувають себе комфортно, роблячи покупки в традиційних магазинах. Кожен другий респондент при цьому турбується про свої дані, купуючи щось онлайн. Компаніям сектора рітейлу слід звернути на це увагу", — сказав Ямпільський, представляючи результати дослідження.
Згідно з опитуванням, 66% респондентів, говорячи про вплив карантину на свої покупки, скоротили покупки алкоголю, а у 31% зросли витрати на медикаменти.
Дослідження також показало, що більшість українців (98% респондентів) продовжують купувати продукти в традиційних магазинах, і тільки 44% опитаних мають досвід покупки продуктів онлайн.
При цьому респонденти вважають, що середній чек на продукти в онлайн-магазині на 52% вище, ніж в традиційному, тоді як щодо побутової хімії цінові очікування респондентів в онлайн-магазинах вдвічі вищі в порівнянні зі звичайними.
"При цьому 57% респондентів повідомили, що надають перевагу магазину біля дому", — сказала партнер з аудиту компаній рітейлу і оптової дистрибуції «Делойт» в Україні Ольга Шамріцька.
Вона також зазначила, що 49% респондентів вдумливо вибирають продукти харчування в магазині, а 37% роблять свій вибір ще до походу в магазин.
Що ж стосується електроніки і побутової техніки, близько 85% респондентів роблять такі покупки в традиційних магазинах, проте 65% також купують їх в інтернет-магазині.