All Retail
Опубліковано

В Україні соцмережами користуються вже 60% населення

Теги:
соціальні мережі
онлайн-торгівля
Фото:
Економічна правда

За рік карантину, повʼязаного з пандемією коронавіруса COVID-19, з початку 2020 по початок 2021 року українська аудиторія соцмереж збільшилася на 7 млн осіб, зазначається в повідомленні компанії GlobalLogic з посиланням на результати дослідження, проведеного на базі відкритих даних.

«На початку 2020 року в Україні було 19 млн користувачів соцмереж, в 2021 році цифра досягла 26 млн. При цьому проникнення соцмереж зросло наполовину: зараз в них зареєстровані 60% населення країни, в той час, коли в січні 2020 року було трохи більше 40 %», — наголошується в повідомленні в середу.

За даними GlobalLogic, з 2019 роки кількість українців в Instagram зросла на 22%, а в Facebook — на 7%. Зараз ними користується 14 і 16 млн українців відповідно.

"За останній рік нова соціальна мережа TikTok досягла 16% користувачів з України, її зростання склало 500%. Найпопулярнішою соцмережею залишається YouTube з охопленням 96% користувачів в Україні. В середньому на сайті вони проводять близько 40 хвилин на день", — відзначають в GlobalLogic.

Кількість українських інтернет-користувачів, за даними компанії, також зросла на 2 млн, що на 33% більше, ніж в 2019 році, і на початку 2021-го становило майже 30 млн, тобто близько 67% населення країни.

За даними GlobalLogic, інтернет-користувачів стає більше не тільки в Україні, але і в світі: з 2019 року їхня кількість збільшилася на 280 млн.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або