All Retail
Опубліковано

Конкурент Alibaba став найбільшою платформою e-commerce в Китаї

Теги:
онлайн-торгівля
Фото:
ubr.ua

Китайський онлайн-рітейлер Pinduoduo повідомив про рекордну кількість активних покупців в 2020 році — за нею він випередив Alibaba.

У 2020 році число покупців платних послуг компанії перевищило 788 млн, пише Reuters.

За цим показником компанія вперше обігнала Alibaba, головного конкурента в e-commerce в Китаї.

Виручка компанії також виросла на 146% рік до року, до $ 4 млрд, випливає зі звіту Pinduoduo.

Відзначається, що засновник Pinduoduo Колін Хуан вирішив піти у відставку — посаду голови замість нього займе гендиректор компанії Чень Лей. Рішення було прийнято на тлі зростаючого тиску китайського уряду на IT-сектор. У листі акціонерам Хуан повідомив, що планує витрачати більше часу на особисті інтереси в рамках природних наук.

Після цього акції Pinduoduo обвалилися на 8,60% через годину торгів на Нью-Йоркській біржі, тоді як акції Alibaba додали 1,50%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або